x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Cultură Braşov: studenţi care invită profesionişti la cursuri

Braşov: studenţi care invită profesionişti la cursuri

de Diana Scarlat    |    22 Dec 2012   •   22:32
Braşov: studenţi care invită profesionişti la cursuri
Sursa foto: photo by Hunor Racz
Pentru a reduce distanţa dintre teorie şi practică, dar şi pentru a-i ajuta pe studenţi să se integreze cât mai bine şi cât mai repede pe piaţa forţei de muncă, Universitatea Transilvania din Braşov le-a oferit studenţilor posibilitatea de a-şi invita lectori din mediul de afaceri.

Studenţii, coordonaţi de profesorul de Comunicare Florin Nechita, îşi organizează singuri Şcoala de Comunicare, aducându-şi, pentru diverse ateliere, lectori din rândul profesioniştilor. Ideea de a aduce mai aproape mediul de business, prin “import” de la Bucureşti, printr-o companie internaţională, i-a venit profesorului de Comunicare, după ce a analizat oferta de cursuri de pe piaţă. “Am văzut mai întâi o postare pe Facebook şi mi-a atras atenţia. Am mers la Bucureşti, însoţit de câţiva studenţi, să asist la unul dintre cursuri şi mi-a plăcut foarte mult, apoi am propus organizarea aceloraşi ateliere în cadrul Universităţii, pentru a-i ajuta şi pe studenţii noştri să intre în contact direct cu profesioniştii, astfel încât să afle câteva dintre secretele domeniului în care vor lucra”, explică Florin Nechita.

Punând în aplicare această idee, studenţii de la Comunicare şi-au făcut, practic, un voluntariat chiar în cadrul Universităţii, organizând un eveniment în toată puterea cuvântului, cu toate elementele necesare pentru reuşită. Astfel au aflat şi “dedesubturile” organziării de evenimente, au învăţat multe despre gestionarea timpului şi a resurselor, despre raportarea la invitaţi şi despre relaţia cu mass-media. Plini de entuziasm şi de dorinţa de a afla cât mai multe secrete ale comunicării şi ale carierei în Public Relations, studenţii au încercat, pe 7 şi 8 decembrie, să participe la cât mai multe ateliere şi să pună cât mai multe întrebări profesioniştilor pe care i-au invitat, ca lectori.

Grupul de comunicare astfel format la Braşov nu se va opri aici, pentru că toţi îşi doresc să dezvolte acest concept şi au ambiţia de a lansa cea mai bună şcoală de comunicare din ţară. “Am lucrat la firme care făceau produse foarte bune, iar provocarea a fost să le vindem la Bucureşti. Nu am reuşit de fiecare dată. Pe 7 şi 8 decembrie, provocarea a fost de a promova şi de a aduce la Braşov un produs de Bucureşti, foarte bun: Şcoala de PR Chelgate. Şi am reuşit.

Urmează să confirmăm, în martie sau aprilie, dacă produsul nostru,  creat pe modelul de la Bucureşti, va fi la fel de bun. Am dat startul Şcolii de Comunicare Braşov”, mai spune profesorul Nechita.

×
Subiecte în articol: brasov studenţi profesori cursuri