O echipă de 40 de persoane lucra pentru Jacky Kennedy, pe când Hillary Clinton se descurca şi cu o echipă de 13 angajaţi.
Nu sunt alese prin vot şi nici nu primesc salariu pentru ceea ce fac. Dar nici nu stau la bucătărie, şi cu siguranţă nu sunt nevoite să dea cu aspiratorul prin Casa Albă. Şi totuşi, în ciuda a ceea ce uneori se crede, Primele Doamne ale Statelor Unite fac mult mai mult decât să aleagă porţelanuri sau să supravegheze "protocolul". Ca să se descurce cu toate îndatoririle, soţiile preşedinţilor americani au nevoie de propriul personal angajat.
HILLARY CLINTON - CEA MAI MODESTĂ
Hillary, soţia lui Bill Clinton (1993-2001), se poate lăuda cu una dintre cele mai modeste "suite". În 1993 avea o echipă de 13 angajaţi, iar în martie 2000 "suita" ajunsese la 19 persoane.
La polul opus stă Jacky Kennedy, care avea la dispoziţie o echipă de nu mai puţin de 40 de persoane. Betty Ford şi Bird Johnson, soţiile lui Gerald Ford (1974-1977) şi Lyndon Johnson (1963-1969), aveau câte 30 de persoane în slujba lor. Pentru Laura, soţia lui George W. Bush (2001-2009), au lucrat între 24 şi 26 de persoane, potrivt Anitei McBride, fosta sa şefă de personal.
Michelle Obama, Prima Doamnă din acest moment, are şi ea o "suită" de 24 de persoane care o ajută în activitate, potrivit AP, citat de presa internaţională. Numărul de persoane din echipele Primelor Doamne ale Americii a evoluat în funcţie de anumite proiecte în care erau implicate soţiile preşedinţilor. Uneori, angajaţii din "suită" nu lucrau doar pentru Primele Doamne, ci şi pentru soţii lor.
Citește pe Antena3.ro