JOCURI > SIM-BUILDER
CivCity: Rome este o combinatie de Caesar III, Stronghold 2 si Civilization, rezultata din colaborarea celor de la Firefly Studios cu Firaxis Games. Primul element imprumutat din seria Civilization este arborele tehnologic, care nu este atat de vast ca acela din Civilization IV, insa acest lucru nici nu este necesar. Numarul si tipul tehnologiilor din CivCity: Rome au fost gandite in asa fel
JOCURI > SIM-BUILDER
CivCity: Rome este o combinatie de Caesar III, Stronghold 2 si Civilization, rezultata din colaborarea celor de la Firefly Studios cu Firaxis Games. Primul element imprumutat din seria Civilization este arborele tehnologic, care nu este atat de vast ca acela din Civilization IV, insa acest lucru nici nu este necesar. Numarul si tipul tehnologiilor din CivCity: Rome au fost gandite in asa fel incat sa nu aduca mari batai de cap din punct de vedere economic, avand in vedere ca durata cercetarii lor si costurile aferente sunt reduse, comparativ cu alte elemente de gameplay. Efectele lor usureaza insa in mod sensibil munca jucatorului in a crea un oras de vis, chiar daca in timpul campaniei single-player exista anumite limitari privind numarul tehnologiilor ce pot fi descoperite.
CAUTAREA FERICIRII
Ca si in alte titluri ale genului, CivCity: Rome se invarte in jurul unui concept, numit aici City Happiness, ce are doua roluri: cauza si scop. Cauza fiindca un indice mare de City Happiness duce la cresterea numarului de imigranti care vin sa se stabileasca in oras; scop, deoarece el masoara fidel nivelul de civilizatie al orasului respectiv, nivel influentat de o serie de factori. Primul sunt salariile al caror cuantum determina daca suma de bani de care dispuneti ia un trend crescator sau descrescator. In cazul in care ajungeti la zero cu finantele, puteti beneficia de unul sau chiar de trei imprumuturi, in functie de nivelul de dificultate. De mentionat ca acesta din urma influenteaza si frecventa unor evenimente cu consecinte deloc fericite pentru oras, cum ar fi rascoalele, cutremurele, bolile sau incendiile.CONSTRUCTII
Al doilea factor sunt ratiile de mancare. Pe langa faptul ca diversitatea acestora afecteaza prosperitatea cetatenilor, cresterea numarului lor influenteaza semnificativ City Happiness, insa, in acest caz, depozitele de mancare se vor goli repede, ducand la plecari in masa ale locuitorilor. Solutia este sa aveti intotdeauna cat mai multe ferme si magazine de mancare si sa acordati prioritate tehnologiilor care maresc productivitatea acestora.TIMP LIBER
Citește pe Antena3.ro
PLUSURI
|
|
MINUSURI
|
|