x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Vechiul site Old site Arhiva Jurnalul Arhiva Jurnalul Bravo: Un nou vârf de gamă

Bravo: Un nou vârf de gamă

de Sebastian S. Eduard    |    30 Oct 2009   •   00:00
Bravo: Un nou vârf de gamă

Fiat a mai adăugat recent o nouă motorizare modelului Bravo. Astfel, italienii mizează acum pe un motor pe motorină nou, cu 15 cai mai puternic decât precedentul. Vârful de gamă nou lansat ne aduce aşadar aceleaşi linii frumoase, pe care le-am admirat şi acum un an şi jumătate o dată cu lansarea modelului.

Dacă e să facem comparaţii în interiorul familiei, Bravo de 165 de cai aduce atât lucruri bune, cât şi lucruri hai să spunem... care nu ne dau pe spate. Consumul de carburant, de exemplu, este extrem de redus pentru o maşină cu o asemenea putere, iar mediile pe care le faci în oraş sunt total satisfăcătoare. Dacă însă vei vrea o maşină mai sportivă, propulsorul de 150 de cai pe benzină ar fi prima ta alegere, în detrimentul unor suspensii ceva mai ţepene, ce-i drept.

Diferenţe mari între 2.0 M-Jet/165 CP şi 1.9 M-Jet/150 CP nu prea sunt. Aşa că rămâne la latitudinea fiecăruia să vadă dacă diferenţa de preţ merită sau nu. Pe principiul că dacă a mers suta, merge şi banul - noi zicem că da, dar asta e numai părerea noastră...

Noi am testat
Motorizare: 2.0 Mjet Sport/165 CP
Acceleraţie: 0-100 km/h: 8,2 s
Viteza maximă: 215 km/h
Consum: 6,9/4,3/5,3 l

 

News
AMÂNARE
General Motors (GM) a amânat acordul de vânzare a unei participaţii de 55% la divizia germană Opel către un consorţiu condus de producătorul canadian de componente auto Magna, până la o şedinţă a conducerii programată pentru 3 noiembrie, transmite Reuters. Între timp, GM va lucra pentru rezolvarea problemelor rămase nesoluţionate din propunerea Magna/Sberbank, inclusiv reducerea costurilor cu forţa de muncă şi un plan de a obţine 4,5 miliarde de euro sub formă de ajutoare din partea statelor unde există fabrici Opel.

NOUL ASTRA
Noua generaţie a modelului Opel Astra va fi disponibilă în România din a doua parte a lunii noiembrie, la un preţ de pornire de 14.250 euro, inclusiv TVA, şi va fi comercializată în paralel cu vechiul model. Noul Opel Astra va fi disponibil în varianta de caroserie hatchback, cu patru versiuni de echipare, Essentia, Enjoy, Sport şi Cosmo. Maşina va fi comercializată în patru motorizări pe benzină şi patru diesel. Propulsorul pe bază de benzină variază între 1,4 litri (100 CP) şi 1,6 litri turbo (180 CP).
Motorizarea diesel variază între 1,3 litri (95 CP) şi 2 litri, dezvoltând 160 CP.

×
Subiecte în articol: auto