x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Orlando magic

de Dragos Stoica    |    19 Aug 2011   •   21:00
Orlando magic

Concurenta apriga pe piata MPV-urilor! Cam toti producatorii tind sa vina cu cate ceva in plus pentru a atrage clientii, de la spatiu la multitudinea de gadgeturi si de tehnologie cu care pot fi dotate masinile inca din standard. In ceea ce-l priveste pe Chevrolet Orlando, atuul sau cel mai puter­nic sta in raportul corect dintre pret si cali­ta­te, unde impresioneaza cu adevarat in ca­zul versiunii de top, respectiv cea dotata cu un diesel de 2.0 litri (163 CP). Iar parerea bu­na pe care o face este determinata de fap­tul ca propulsorul lucreaza impreuna cu o transmisie automata cu sase rapoarte. Prin comparatie, oricare alt adversar din gama MPV-urilor care ofera ceva similar costa cu cateva mii bune mai mult.

Masina testata a fost de altfel modelul de top de care vorbeam anterior. Caracterul de automobil de familie este clar: este incapator, iar liniile sale nu socheaza, atragand atentia mai mult prin sobrietate. Respira un aer ferm, de ro­bustete, gratie dreptelor care se intalnesc in un­ghiuri de 90 de grade, in timp ce bosajele puternic scoase in evidenta contribuie la aceeasi sen­za­tie. La interior, aerul de dur este atenuat de bu­nul gust al plansei de bord, dar insertiile croma­te de pe usi iti amintesc cu cine ai de-a face. Che­vrolet Orlando poate primi nu mai putin de sa­p­te pasageri, in conditii mai bune decat alte ma­sini care pot face acelasi lucru. Pasagerii sai din fata si de pe bancheta din mijloc vor sta de-a dreptul confortabil, in timp ce ultimele doua scaune permit o calatorie destul de lejera. Culmea, mai exista si ceva spatiu de bagaje, iar nu­marul locurile de depozitare este impresionant.

Dieselul de 2.0 litri si 163 CP ofera un cuplu excelent: 360 Nm, care pot fi simtiti de la 2.000 de turatii. Este foarte bine ales pentru o masina de familie, mai ales pentru una cu transmisie automata. In regim extraurban, consumul lui Orlando s-a si­tuat in jurul a 6,1 l la suta de kilometri, adica o valoare apropiata de versiunea din fisa tehnica oficiala, de 5,7 l. Este sprinten si voios, pleaca bine de pe loc si accelereaza la fel de usor, ceea ce contrasteaza cu imaginea sa de monolit. Pretul sau pleaca de la 16.430 de euro, in cazul motorizarii pe benzina de 1.8 litri LS, in timp ce modelul de top testat este 22.500 euro (TVA inclusa), putand urca insa pana la 23.750 euro, cu toate dotarile posibile.

Chevrolet Orlando 2.0D AT LTZ Plus
Capacitate: 1998 cmc
Putere: 163 CP/3.800 rpm
Cuplu maxim: 360 Nm/2.000 rpm
Transmisie: automat`, \n [ase rapoarte
Viteza maxim`: 195 km/h
Locuri: 7
Greutate: 1.659 kg
Volum portbagaj: 458 l
Rezervor: 64 l

×
Subiecte în articol: auto&moto