Interesant este ca baietii de la Nissan s-au gandit sa extinda oferta pentru Navara incercand sa prinda un nou segment. Daca ar fi venit in Romania ar fi vazut, probabil, ca segmentul pe care se bazau ei (adica o masina de carat caramizi, plus gresie, plus ce mai vreti voi) nu prea are aplicabilitate, iar lumea o foloseste de multe ori ca masina de fite. Nu au venit, asa ca au facut o miscare pe care, din punctul meu de vedere, o cataloghez drept logica: au facut un upgrade la interior si motor.
In consecinta avem un nou propulsor. Un V6 sforaitor care atinge suta in 9,3 secunde si dezvolta 231CP. Pentru a tine mainile pe volan si a struni "monstrul' totul este cuplat la o cutie automata in sapte rapoarte.
La interior vechiul Navara a disparut si a aparut in locul lui Pathfinder. Un plus de eleganta care este intregit cu accesorii gen trapa si scaune de piele, cu optionale pe masura: un sistem audio Bose cu 9 boxe care functioneaza impreuna cu un sistem de navigatiue si o camera de luat vederi pentru marsarier.
Avem astfel de-a face cu un "crème de la crème', un Navara perfect echipat daca esti genul sportiv si te gandesti sa practici surfingul sau schi-ul, sau nu ai unde sa iti bagi un cort urias cu doua camere si garaj. Sa nu stea "micuta' afara…
Noi am testat
● Motorizare: 3.0 dCi DPF V6/ 231 CP
● Cutie: automata 7 trepte
● Viteza maxima: 195 kmh
● Acceleratie 0-100kmh: 9,3 s
● Consum: 12.7/7.6/9.5