Cea mai iubită familie de posturi TV de divertisment din România, Antena 1, Antena 2, Euforia TV și GSP TV, înregistrează creșteri de audiență atât în prima jumătate a anului cât și raportat la 2009, an în care posturile TV au fost reunite în aceeași entitate, Antena Group.
Antenele au o cotă de piață de 20,4 de-a lungul zilei pe segmentul 18-49 și s-au apreciat pe fiecare interval orar:
6.5 milioane de români urmăresc zilnic programele Antenelor, de la show-urile grandioase marca Antena 1, emisiunile cu celebrități ale Antenei 2, până la serialele Euforia sau doza de adrenalină propusă de GSP TV.
Cota de piață a Antenei Group a crescut cu 15% de-a lungul întregii zile comparativ cu 2009 și cu 3% în Primetime, pe segmentul 18-49. În contextul fragmentării pieței TV în ultimii ani, posturile din grup au atras jumătate de milion de români în plus față de 2009, demonstrând că puterea lor este măsurată în oameni.
Astfel, Antena 1 are un public zilnic de 5,576.000 telespectatori, Antena 2 numără 2.077.000 telespectatori, Euforia 1,313.000, iar GSP aproximativ încă un milion.
Programele Antenei 1 au întrunit sufragiile publicului, apreciindu-se în luna iunie cu 24% de-a lungul întregii zile și cu 36% în Primetime față de aceeași lună a anului trecut, pe segmentul 18-49. Toate programele de știri marca Observator au crescut în audiență de asemenea, cea mai importantă ascensiune înregistrându-se la Observator 19, cu 36% share și 49% rating pe target-ul 18-49 față de aceeași perioadă a anului trecut .
Antena Group a lansat în luna iulie Antena Play, platforma online pe care pot fi urmărite transmisiile live ale televiziunilor din grup, dar și 6 noi canale exclusive, precum și multe premiere.
Antenele lucrează deja la grilele de toamnă, în care vă puteți întâlni cu show-uri spectaculoase precum X Factor și Top Chef.