Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Economie 5 lucruri pe care le apreciază clienții într-un restaurant

5 lucruri pe care le apreciază clienții într-un restaurant

Oamenii care obișnuiesc să meargă la restaurant își aleg în timp un local preferat, la care se vor întoarce mereu, chiar dacă uneori vor simți nevoia să mai testeze și alte bucătării. Și orice administrator visează să-și fidelizeze clienții, pentru că succesul afacerii depinde în mare parte de această categorie care frecventează localul.

Cum poate să facă asta? Este un pic mai complicat decât ar părea la prima vedere, pentru că oamenii se așteaptă să găsească într-un restaurant mai mult decât o mâncare decentă.

 

Iată 5 lucruri pe care clienții le apreciază într-un restaurant:

 

Ambient și amenajare

Felul în care arată un restaurant și ambientul pe care îl oferă sunt aspecte care cântăresc extrem de mult. Cu toții avem senzația că avem priceperea necesară de a amenaja un restaurant, însă realitatea e că aceasta este o treabă pentru profesioniști. Așa că, dacă te-ai gândit să deschizi un restaurant sau vrei să-l reamenajezi, apelează la un designer care poate transforma ideea ta într-un proiect senzațional. Ambientul dintr-un restaurant este creat în mare parte de lumini, care ar trebui să poată fi adaptate în funcție de momentul zilei. În consecință, iluminatul este tot o treabă pentru profesioniști, care îți pot personaliza sistemul în funcție de caracteristicile spațiului, așa cum vei vedea pe https://profilistled.ro.

Calitatea preparatelor

Bineînțeles, aceasta este condiția principală pentru fidelizarea clienților. În condițiile în care există o concurență atât de mare în acest domeniu, un restaurant care oferă preparate decente, fără să exceleze, va avea o durată scurtă de viață, pentru că oamenii își doresc să aibă parte de o tratație deosebită, nu de ceva ce își pot face și acasă. Prin urmare, personalul din bucătărie trebuie să fie profesionist și să le ofere clienților acea experiență culinară deosebită pe care o caută.

Curățenie

Este un aspect care trebuie luat foarte în serios, pentru că orice greșeală, cât de mică ar fi ea, poate fi un dezastru pentru afacerea ta. Curățenia trebuie să fie impecabilă în toate spațiile restaurantului, începând cu bucătăria, continuând cu sala de mese, toaletele și spațiile de depozitare. Curățenia într-un restaurant se face zilnic, chiar de două ori pe zi dacă este necesar, iar anumite spații, cum ar fi toaletele, trebuie curățate în permanență.

Personalul

Calitatea angajaților este, de asemenea, un aspect apreciat de către clienți. Aceștia trebuie să știe să-și facă treaba în mod profesionist, să fie pe fază și amabili. Chiar dacă toate condițiile de mai sus sunt îndeplinite cu succes, clientul poate să evite restaurantul în situația în care comanda este luată cu mare întârziere, iar servirea este foarte lentă. De asemenea, personalul care intră în contact cu clienții ar trebui să știe să comunice cu aceștia. 

Programe de loialitate

Chiar dacă iubesc deja un local, clienții pot avea nevoie de un mic impuls care să-i convingă să se întoarcă în locul respectiv. Acest lucru poate fi făcut printr-un program de loialitate, potrivit blogului GrubHub. Poate fi oferit sub diverse forme: 10% reducere la următoarea comandă, un aperitiv cadou, ofertă de tipul 2+1 gratis sau oricare altă variantă pe care o consideri potrivită.

 

Foto: Pexels

 

 

 

 

TOP articole pe Jurnalul.ro:
Parteneri