Ediția de aseară a celui mai dur reality show din România s-a aflat pe locul întâi în topul preferințelor publicului român de pe tronsonul comercial. Astfel, emisiunea a înregistrat pe segmentul de public comercial, cu vârste cuprinse între 21 și 54 de ani, 8.1 puncte de rating și 26.3% cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea, cu o medie de 6.4 puncte de rating și 20.7% cota de piață. Difuzată de Antena 1 în intervalul orar 20:26 – 23:59, ediția America Express a adunat aproape 1,6 milioane de telespectatori în fața micilor ecrane în minutul de aur 21:43.
În seara aceasta, Irina va dezvălui ultimele două echipe care au ajuns la ea după întrecerea pentru a doua imunitate – sunt echipele care vor intra automat în cursa pentru ultima șansă. Iar ulterior, va începe un nou spectacol al strategiilor și alianțelor la momentul votului la careu – pentru a se decide cea de-a treia echipă trimisă la întrecerea ultimei șanse. ”Când știi că e cursa pentru ultima șansă și urmează Guatemala, iar tu ești imun, ai o stare foarte plăcută de relaxare”, a declarat cu satisfacție Nelu Cortea, din postura concurentului imun. Urmează probe cu adevărat usturătoare pentru concurenții care vor intra în mult temutul concurs: cele 3 echipe se vor confrunta cu cele mai picante provocări în Villahermosa, capitala statului care dă numele celebrului sos iute mexican, Tabasco. Dar vor ajunge și în împrejurimi, pe o plantație cu cele mai felurite soiuri de ardei iuți, de la habanero la jalapeño, în cea mai condimentată cursă pentru ultima șansă. Riscul este uriaș pentru cei rămași în urmă: cine ajunge pe ultimul loc la Irina Fodor poate părăsi competiția, ratând noile experiențe din Guatemala. Cu ce provocări se vor confrunta echipele în această seară și care va fi deznodământul ultimei etape din Mexic telespectatorii vor descoperi în ediția America Express difuzată de
Antena 1 în această seară, de la ora 20:30.
Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 21-54 Urban, Urban și Național
Perioada 7 februarie 2023