Astfel, conform datelor oferite de Kantar Media, la nivelul publicului comercial, 18-54 Urban, Antena 1 a fost aseară, în intervalul de difuzare al confruntării Dunajska Streda – FCSB (21:30 – 23:23), lider detaşat de audienţă, cu 5.6 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 22.1%, urmată de Pro TV, cu 4.3 puncte de rating și 17.1% cota de piață. Şi la nivelul întregului public urban, confruntarea roş-albaştrilor s-a impus ca lider de audienţă, cu 5.4 puncte de rating şi 17.1% cota de piată, în vreme ce poziţia secundă era ocupată de Kanal D, cu 5.1 puncte de rating şi 16.1% cota de piaţă. Ierarhia se păstrează şi la nivelul întregii ţări, unde Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 6.3 puncte de rating și 18.6% cota de piață, urmată tot de Kanal D, cu 5.9 puncte de rating şi 17.2% cota de piaţă. În minutul de aur, 22:59, aproape 1.5 milioane de telespectatori la nivel naţional urmăreau meciul Dunajska Streda – FCSB, comentat în direct de către Andrei Rădulescu și Felix Drăghici.
Dacă va obţine un rezultat pozitiv şi la meciul retur şi va trece de slovaci, FCSB se va duela în Play Off-ul pentru grupele UEFA Conference League cu învingătoarea dintre Viking (Norvegia) şi Sligo Rovers (Irlanda). Partidele sunt programate pentru 18, respectiv 25 august.
Sursa:Kantar Media |
Copyright:ARMADATA S.R.L. |
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group |
Analiza este facuta pe target-urile 18-54 Urban, Urban si National |
Perioada 3 august 2022 |