Jurnalul.ro Timp liber Media Antena 1 s-a impus ca lider detaşat de audienţã la nivelulul tuturor categoriilor de public şi pe toate intervalele de difuzare

Antena 1 s-a impus ca lider detaşat de audienţã la nivelulul tuturor categoriilor de public şi pe toate intervalele de difuzare

În a doua zi de sãrbãtoare la Antena 1, telespectatorii au preferat programele speciale ale staţiei, încã de la primele ore ale dimineţii şi pânã târziu în noapte. Antena 1 conduce detaşat topul audienţelor, atât în Prime Time, Day Time, cât şi la nivelul întregii zile, pe toate categoriile de vârstă. Neatza cu Rãzvan şi Dani, Observator 13, Acces Direct, Ajut eu!, Observator 19 şi Te cunosc de undeva!, dar şi filmele „Amintiri din copilãrie” şi „Mereu în offside” i-au cucerit pe telespectatori, care au condus staţia în fruntea clasamentelor de audienţã.

            Astfel, pe 30 noiembrie, Antena 1 s-a impus ca lider detaşat de audiență pe parcursul întregii zile (02:00-26:00), pe toate categoriile de vârstă. Pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 înregistra o medie de audiență de 3.2 puncte de rating și 18.1% cotă de piață, în timp ce Pro TV înregistra o medie de 2.9 puncte de rating și 16.6% cotă de piață. Ierarhia se pãstreazã şi în rândul publicului din mediul urban, dar şi la nivelul întregii ţãri.

           

            Antena 1 a fost lider absolut de audiență în Prime-Time  (19.00-23.00), la fel,  pe toate categoriile de public.  Astfel, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 înregistrat o medie de audiență de 6.9 puncte de rating și o cotă de piață de 20.4 procente, în timp ce Pro TV înregistra o medie de 6.2 puncte de rating și 18.2% cota de piață.

 

            Şi în Day Time, Antena 1 a fost prima opţiune a telespectatorilor, pe toate categoriile de public, înregistrând, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani o medie de audiență de 3.9 puncte de rating și o cotă de piață de 22 procente, în timp ce Pro TV înregistra o medie de doar 1.9 puncte de rating și 10.5 % cota de piață.

 

            Încã de la primele ore ale dimineţii telespectatorii le-au fost alãturi echipei celui mai iubit matinal al României. Ediţia specialã a emisiunii Neatza cu Rãzvan şi Dani, transmisã live în ziua de Sfântul Andrei, cu invitaţi de colecţie şi în care matinalii au desemnat “Cel mai sexy tătic”, s-a impus ca lider detaşat de audienţã, la nivelul tuturor categoriilor de public. Astfel, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 înregistra  în intervalul 09:59 – 12:59 o medie de audiență de 4.2 puncte de rating și 25% cotă de piață, în timp ce Pro TV înregistra o medie de doar 1.8 puncte de rating și 10.5% cotă de piață. Ierarhia se pãstreazã şi în rândul publicului din mediul urban, dar şi la nivelul întregii ţãri.

           

            Telespectatorii au rãmas aproape de Antena 1 şi au urmãrit cele mai importante ştiri ale momentului la Observator 13. Jurnalul de ştiri s-a impus ca lider detaşat de audienţã, atât la nivelul publicului comercial, cât şi la nivel urban şi pe publicul naţional. Astfel, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 înregistra o medie de audiență de 4.9 puncte de rating și 26.5% cotă de piață, în timp ce ProTv înregistra o medie de doar 1.3 puncte de rating și doar 6.9% cotă de piață. Ierarhia se pãstreazã şi în rândul publicului din mediul urban, dar şi la nivelul întregii ţãri.

 

            Ediţia specialã a emisiunii Acces Direct, prezentatã de Mirela Vaida şi dedicatã tuturor celor care poartã numele de Andrei şi Andreea a fost şi ea prima opţiune a telespectatorilor. Astfel, cu invitaţi de renume, printre care Andreea Bănică și fiica ei, Sofia, Andreea Bălan și fiica ei, Ela, Andreea Antonescu și fiica ei, Siena, Andrei Ștefănescu, alături de soția, Antonia, și fiul lor, Ayan şi mulţi alţii, Acces Direct a înregistrat pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, în intervalul 17:00 – 18:48 o medie de audiență de 3.9 puncte de rating și 15.2% cotă de piață, în timp ce Kanal D înregistra o medie de 3.1 puncte de rating și 12.1% cotă de piață, iar Pro TV ocupa a treia poziţie în clasament cu 2.7 puncte de rating şi 10.6% cota de piaţã.  Ierarhia se pãstreazã şi în rândul publicului din mediul urban.

           

            Cele mai importante ştiri ale zilei, prezentate în cadrul Observator 19, au fost urmãrite tot la Antena 1, jurnalul prezentat de Octavia Geamãnu impunându-se ca lider detaşat de audienţã       la nivelul tuturor categoriilor de public. Astfel, pe publicul comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani. Astfel, Antena 1 a înregistrat în intervalul o medie de audiență de 6.8 puncte de rating și 20.6% cotă de piață, în timp ce Pro TV înregistra o medie de 5.5 puncte de rating și 16.6% cotă de piață. Ierarhia se pãstreazã şi în rândul publicului din mediul urban, dar şi la nivelul întregii ţãri.

 

            Cea de-a 13-a gală Te cunosc de undeva!, câștigată de Cezar Ouatu și Șerban Copoț, cu o transformare în artiștii americani Lil Nas X și Billy Ray Cyrus, a fost şi ea aseară lider de audiență atât la nivelul publicului comercialm cât şi pe publicul urban şi la nivelul întregii ţãri. Show-ul transformărilor prezentat de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși și jurizat de Ozana Barabancea, Andrea Bălan, Cristi Iacob și Aurelian Temișan a adunat în fața micilor ecrane peste 2.1 milioane de telespectatori la nivelul publicului din întreaga țară, în minutul de maximă audiență, de la ora 20:48. La nivelul publicului publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (20:00 -23:08) o audiență medie de 7 puncte de rating și o cotă de piață de 20.6, urmată de Pro TV, cu 6.3 puncte de rating și 18.5% cota de piață. Cea de-a 13-a galã Te cunosc de undeva! din sezonul 14 a înregistrat ieri record de audienţã la nivelul targetului comercial.

 

         

             

Sursa:Kantar Media

   

Copyright:ARMADATA S.R.L.

   

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National

Perioada 30 noiembrie 2019

   

 

TOP articole pe Jurnalul.ro:
Parteneri