În perioada 28 – 31 martie, clasamentul televiziunilor în funcţie de rating-ul înregistrat rămâne neschimbat în privinţa primelor trei clasate, dar Antena 1 s-a apropiat la o zecime de punct de rating de primul clasat de Pro TV. Diferenţa foarte mică este explicabilă prin faptul că, zilele trecute, Antena 1 a preluat, în mod repetat, conducerea clasamentului în Whole Day, pe targetul comercial.
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|||||
În Prime-Time, Pro TV are cea mai importantă scădere de audienţă, cu 92 000 de telespectatori mai puţin comparativ cu aceeaşi perioada a săptămânii trecute. Antena 3 rămâne liderul televiziunilor de ştiri şi pe targetul comercial, aşa cum se poate observă în aceste tabele.
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
||||||
Primele trei locuri ale clasamentului celor mai urmărite talk-show-uri din targetul românilor cu vârste de peste 18 ani aparţin Antenei 3. ÎN gura presei, emisiunea realizată de Mircea Badea, şi Sinteza zilei, ocupanta primului loc al clasamentului au aceeaşi cota de piaţă, de 9,3%.
|
||||||
|
|
|
|
|
|
Sursa: Kantar Media
Target: 18 – 49 Urban, 18+ Urban.