Blue Air prelungește orarul call center-ului, inclusiv în weekend, pentru a mări capacitatea de gestionare a volumului mare de solicitări primite.
În actualul context, volumul apelurilor în call center ajunge zilnic la un număr greu de gestionat într-un timp foarte scurt, acesta crescând de peste 4 ori față de nivelul de dinainte de perioada de pandemie.
„Blue Air a crescut semnificativ capabilitățile, numărul orelor de muncă în call center și numărul de agenți care să ajute la soluționarea tuturor solicitărilor”, au spus reprezentanții companiei aeriene.
Astfel, pasagerii sunt rugați ca, în cazul în care nu au zboruri în următoarele 3 zile, până pe 6 iulie, să utilizeze cu prioritate canalul de comunicare online pentru a elibera liniile telefonice ale call centerului.
Tot în această perioadă, compania este în curs de a finaliza un amplu proces de modernizare a infrastructurii informatice, fapt care generează unele discontinuități temporare.
Începând de vineri, pasagerii pot să verifice statusul zborului direct de pe site-ul oficial Blue Air, introducând numărul de rezervare și numele persoanei care a efectuat rezervarea.
Blue Air este cea mai mare companie aeriană românească după numărul de pasageri transportați.
Compania operează avioane tip Boeing 737 .