"Sigur, ar fi fost şi rezilierea o soluţie. Niciuna din soluţii nu e foarte bună şi a trebuit ales răul cel mai mic, pentru a evita să întârziem încă şi mai mult proiectul de autostradă, dar şi pentru a ne asigura că acest studiu de fezabilitate nu va împiedica continuarea proiectului şi că n-o să ne creeze probleme mai târziu. Rezilierea ar fi presupus, într-un fel sau altul, un conflict cu compania care a realizat acest studiu de fezabilitate, pentru că, din câte am înţeles, nici ei nu au fost mulţumiţi de modul cum s-a derulat contractul, nici ministerul n-a fost mulţumit de modul cum au derulat contractul", a afirmat Cioloş, la Ministerul Transporturilor.
El a adăugat că, din cunoştinţele sale, "caietul de sarcini a fost destul de imperfect, ceea ce a dus la situaţia de fapt".
"Soluţia pe care a propus-o ministerul a fost aceea de a evita să pierdem aceşti bani sau, oricum, să mergem în justiţie să îi recuperăm, să folosim anumite clauze contractuale şi să cerem companiei să mai lucreze încă un an", a precizat premierul.
Acesta a menţionat că ar fi nevoie de o previzibilitate de minimum zece ani pentru proiectele mari, în caz contrar "o să tot rămânem doar cu studii de fezabilitate". AGERPRES