Jurnalul.ro Tech Gadget Ce trebuie să faci înainte să-ți trimiți telefonul la reparat

Ce trebuie să faci înainte să-ți trimiți telefonul la reparat

Telefonul mobil nu mai este de multă vreme un moft, ci o necesitate. Este un device care ne ajută să fim mai eficienți, să rezolvăm mai multe task-uri, să aflăm rapid orice informație sau să luăm mai rapid legătura cu persoanele dragi. Însă, oricât de atent ai fi cu telefonul tău mobil, acesta poate avea probleme și va trebui să îl repari. Nu poți trimite dispozitivul la reparat cu toate datele pe el. În acest articol îți vom oferi o listă completă de verificare pe care trebuie să o urmezi înainte de a-ți trimite telefonul la reparat.

Fă un backup complet

Dacă îți trimiți telefonul la reparat ia în considerare că tot ce este prezent pe dispozitiv ar putea fi șters definitiv. Dacă telefonul tău are probleme legate de piese care nu necesită deschiderea plăcii de bază, sunt șanse ca datele din telefon să nu fie șterse. Dar dacă reparația implică deschiderea plăcii de bază, există mari șanse ca totul să fie șters. Așadar, ar fi bine să faci un backup complet  al telefonului.

Scoate cartela SIM și cardul extern

Înainte de a trimite telefonul la reparat la un service telefoane sector 3, scoaterea cartelei SIM și a cardului extern este un alt aspect de luat în considerare. S-ar putea ca acesta să nu ți se pară un pas important de urmat, dar este. Contul tău bancar și alte informații personale pot fi compromise dacă cartela SIM ajunge în mâini nepotrivite. Pe durata reparației poți folosi cartela SIM într-un alt telefon.

Majoritatea telefoanelor noi de pe piață au suficientă memorie pentru a nu avea nevoie de un card extern dar modelele mai vechi sunt dotate cu un card extern. Este recomandat să scoți cardul extern înainte de a apela la un serviciu de reparatii iPhone.

Dezactivează codul de securitate

Înainte de a apela la reparatii Samsung îți recomandăm să dezactivezi codul de securitate. Cel mai probabil, tehnicianul care se ocupă de reparația telefonului va trebui să repornească telefonul și să verifice unele setări iar dacă dispozitivul este protejat cu parolă/amprentă digitală, nu poate face acest lucru.

Deconectează-te de la conturile de e-mail și social media

În ziua de azi, conturile de e-mail și conturile de socializare conțin aproape toate informațiile sensibile despre viața noastră personală și profesională și nu îți dorești ca o persoană străină să aibă acces la ele. Deconectează-te de la conturile de e-mail, aplicațiile de mesagerie, social media și orice alt tip de aplicații înainte de a-ți trimite telefonul la reparat.

Urmează pașii menționați mai sus și nu vei avea probleme atunci când îți trimiți telefonul la reparat. Vei avea garanția că datele tale personale sunt în siguranță în timp ce telefonul este reparat de un tehnician.

 

TOP articole pe Jurnalul.ro:
Parteneri