Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Economie Grupul german Dertour a finalizat tranzacția cu Eurolines

Grupul german Dertour a finalizat tranzacția cu Eurolines

Der Touristik Group a finalizat achiziția Travel Brands SA, care cuprinde toate activitățile de turoperare și incoming ale grupului Eurolines România. Tranzația a fost semnată în această vară de cele două părți, după ce a fost aprobată în prealabil de Consiliul Concurenței. Grupul german a preluat aproximativ 400 de angajați și 80 de agenții de turism. Din această lună, agențiile Travel Brands se vor numi Dertour. Prețul tranzacției este confidențial. 

Dertour vrea să promoveze în România pachetele turistice și să se dezvolte pe platformele online. 

Travel Brands aparține Diviziei pentru Europa de Est a Der Touristik Group, cu sediul la Praga și care este deja prezent în Cehia, Slovacia, Polonia și Ungaria. 

Grupul Eurolines, condusă de omul de afaceri Dragoș Anastasiu, are o cifră anuală de afaceri de circa 150 milioane de euro, fiind cea mai mare companie de pe piața românească de profil. A fost fondat în 1995, cuprinde 20 de firme, are 650 de angajați, 15 autocare și circa 800 de autoturisme.

Der Touristik Group este una dintre cele mai mari societăți de turism din Europa, are sediul central în Germania, și o cifră de afaceri de 6,7 miliarde de euro anual. Deține 130 de companii și peste 10.000 de salariați în 15 țări. Pe piața autohtonă este prezent din 2004 prin Dertour România. 

 

Subiecte în articol: turism eurolines travel brands dertour
TOP articole pe Jurnalul.ro:
Parteneri