Începând de astăzi, 1 februarie, cei ce doresc să se înscrie în LOVE FESTIVAL trebuie să urmărească programele ZU TV și să scaneze QR Code-ul ce se va afişa periodic pe ecran. Odată scanat acest cod, telespectatorii vor fi direcţionaţi automat către formularul de înscriere în concurs. Fiecare cod scanat şi formular completat vor reprezenta o altă înscriere în concurs şi o nouă şansă de a câştiga un premiu.
Zilnic poate fi câștigat un voucher dublu de 800 de lei, iar la finalul campaniei cel mai inimos premiu – un voucher dublu de 3000 de lei. Mai multe informaţii, dar şi regulamentul campaniei care se desfăşoară în perioada 1 – 28 februarie pot fi consultate accesând: https://zutv.ro/concursuri/love-festival-by-zu-tv
Încã de la lansarea sa, ZU TV a adus o nouă dimensiune platformei ZU care cuprinde radio, online, evenimente, oferindu-le românilor o experienţă completă, trăită pe o platformă multimedia 360. Brandul ZU s-a impus în ultimii ani ca principalul motor de promovare al artiştilor tineri şi a muzicii bune, reuşind să strângă un număr record de public la evenimentele sale şi milioane de fani pe platformele sociale. În 2022, ZU TV a devenit postul de muzică preferat din cadrul nișei de muzică al publicului 15-34 ani Urban. În 2022,
ZU TV a atins peste 9.000.000 de români, 4.500.000 telespectatori în Urban și 800.000 telespectatori în grupul 15-34 ani.