Inițial, Instagram a introdus secţiunea de cumpărături în aplicație pentru a le permite utilizatorilor să cumpere produsele pe care le văd în fotografii și videoclipuri. Compania a adăugat chiar și o nouă filă pe ecranul de pornire, ca o încercare de a împinge aceste caracteristici mai departe.
Acum, Instagram face acum un pas înapoi, deoarece va elimina în curând secţiunea de cumpărături.
Potrivit The Verge, Meta a confirmat că secţiunea de cumpărături dispare din Instagram.
Schimbarea va fi implementată în luna februarie, iar compania spune că "împărtășirea și conectarea cu prietenii și interesele lor" va deveni mai ușoară.
Butonul pentru a crea o nouă postare pe Instagram va fi plasat în centrul barei de tab-uri.
„Începând cu luna februarie, schimbăm navigarea pentru a facilita partajarea și conectarea cu prietenii și interesele lor. Bara de navigare din partea de jos a aplicației va avea acum în centru scurtătura pentru crearea de conținut și Reel în dreapta. Ca parte a acestei schimbări, secţiunea de cumpărături va fi eliminată. Veți putea în continuare să vă configurați și să vă administrați magazinul pe Instagram”, a arătat compania.
Este interesant faptul că Shoppingul a fost introdus împreună cu Reels în timpul pandemiei COVID-19. Instagram a declarat în trecut că, în opinia sa, tot mai mulți oameni ar fi dispuși să cumpere online.