Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Piata muncii Metodele eficiente care sporesc productivitatea în cadrul unui business

Metodele eficiente care sporesc productivitatea în cadrul unui business

Fiecare om de afaceri își propune să aibă un profit cât mai mare, iar businessul său să evolueze de la an la an. Totuși, pe lângă un plan de afaceri bine pus la punct, sunt necesare anumite investiții care să sporească productivitatea. Drept urmare, iată câteva dintre deciziile pe care le pot lua antreprenorii ca să se asigure că angajații lor dau randament maxim.

Beneficiile oferite de angajator

O măsură intuitivă la care se poate gândi orice angajator care își dorește o productivitate mărită în cadrul businessului are legătură directă cu beneficiile pe care le oferă salariaților. Mai precis, persoanele competente, care au deja expertiză într-un anumit domeniu, implicit și experiență, vor fi atrase către o anumită companie atât timp cât vor primi beneficiile pe care nu le au la actualul job. De asemenea, și personalul actual va dori să își continue cariera în locul respectiv. Drept urmare, oamenii de afaceri trebuie să le pună la dispoziție anumite avantaje. De exemplu, măriri salariale, bonusuri de performanță, zile suplimentare de concediu, vouchere de vacanță, asigurare medicală privată, decontarea transportului sau asigurarea unui loc de parcare gratuit.

Reducerea costurilor și eficientizarea procesului de recrutare

Profitul, cel puțin în anumite companii, este direct proporțional cu productivitatea pe care o au angajații. De aceea, pentru buna dezvoltare a afacerii, este foarte important ca antreprenorii să aibă în subordine doar persoane competente și ambițioase. De aceea, ca să se asigure că reduc costurile cu privire la recrutare, iar proiectele importante să fie duse la bun sfârșit atunci când numărul de angajați este unul prea mic, cei care dețin un business pot apela la leasingul de personal. Acest proces de recrutare este realizat de profesioniști în domeniu, care vor căuta cei mai buni candidați pentru profilul oricărei companii care își dorește noi angajați. În plus, această decizie poate reduce fluctuația de salariați și creează stabilitate.

Un program de lucru flexibil

O altă metodă la care pot apela antreprenorii ca să își motiveze angajații este să le ofere un program de muncă flexibil. Mai precis, salariații să aibă posibilitatea să își desfășoare activitatea profesională din confortul propriei locuințe sau de unde își doresc aceștia. Odată implementată această măsură, productivitatea se poate îmbunătăți. Pentru că angajații vor lucra într-un mediu plăcut, își vor prioritiza task-urile așa cum își doresc și nu vor mai fi nevoiți să respecte anumite reguli, precum cele vestimentare sau cele legate de pauza de masă. Mai mult, cu cât își vor termina sarcinile de muncă mai rapid, cu atât vor avea mai mult timp liber la dispoziție.

 

Dezvoltarea profesională a angajaților

Oamenii de afaceri trebuie să investească în dezvoltarea profesională a angajaților lor. Aceștia trebuie să le pună la dispoziție diverse cursuri de specializare, care să le mărească bagajul de cunoștințe în domeniul în care profesează, și, de asemenea, să îi trimită la anumite traininguri. Indiferent de departamentul din care fac parte, salariații trebuie mereu să evolueze profesional și să își propună să avanseze în carieră, ca ambele părți să aibă de câștigat. De aceea, este necesar ca aceștia să învețe mereu lucruri noi și să fie la curent cu tendințele legate de job. În plus, un salariat care se simte apreciat în cadrul companiei la care lucrează nu va fi tentat să aplice pentru alte joburi.

 

De aceea, orice antreprenor trebuie să știe că fără investiții în propriii angajați, rezultatele nu vor veni de la sine. De aceea, este necesar să își facă un plan pe termen lung și să ia în considerare toate opțiunile pe care le au le dispoziție ca să își sporească productivitatea, implicit și profitul, iar angajații lor să evolueze constant, indiferent de departament. 

 

Sursă foto: Shutterstock.com

 

 

 

TOP articole pe Jurnalul.ro:
Parteneri