Astfel, conform Kantar Media, meciul România – Elveţia, difuzat aseară în intervalul 21:48 – 23:41, s-a impus ca lider incontestabil de audienţă, pe toate targeturile şi a înregistrat un record la nivelul întregii pieţe TV în 2023. Pe segmentul de public comercial, cu vârste cuprinse între 21 și 54 de ani, partida România - Elveţia a înregistrat, pe întregul interval orar, 15.3 puncte de rating și 48.9% cotă de piață, în vreme ce principalul competitor, Pro TV, a înregistrat atunci doar 3.8 puncte de rating şi 12% cota de piaţă. Meciul tricolorilor a ocupat prima poziţie şi la nivelul publicului urban, segment pe care a înregistrat 14.9 puncte de rating și 40.6% cotă de piață, în timp ce Pro TV a ocupat abia locul 3 în clasamentul audienţelor, cu 3 puncte de rating şi 8.3% cotă de piaţă. Clasamentul se păstrează şi la nivelul întregii ţări, segment pe care meciul a fost prima opţiune de vizionare, cu 13.5 puncte de rating şi 38% cotă de piaţă, în vreme ce Pro TV a ocupat din nou locul al treilea, cu 3.7 puncte de rating şi 10.5% cota de piaţă. În minutul de aur, 23:22, partida tricolorilor a fost urmărită de peste 2.6 milioane de români. Totodată, Antena 1 s-a impus ieri ca lider detaşat de audiență pe întreg intervalul orar Prime Time, pe segmentul de public comercial, cu vârste cuprinse între 21 și 54 de ani, dar şi pe segmentul urban.
Elevii lui Edi Iordănescu au obţinut o victorie uriaşă pe Arena Naţională, în faţa a 55.000 de fani şi au terminat neînvinşi preliminariile EURO 2024. Tricolorii au deschis scorul în minutul 50, când Stanciu a centrat în careu, Moruţan a recentrat şi Alibec a înscris. Până la final nu s-a mai înscris şi România a învins Elveţia cu 1-0, clasându-se pe primul loc în grupa I a calificărilor pentru EURO 2024.
Sursa:Kantar Media |
Copyright:ARMADATA S.R.L. |
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group |
Analiza este facuta pe target-urile 21-54 Urban, All urban si National |
Perioada 21 noiembrie 2023 |