Piaţa de eCommerce din România va creşte cu circa 15% în acest an, datorită faptului că românii sunt mari consumatori de tehnologie, iar producătorii investesc mai mult pe plan local şi alocă bugete mai mari pentru promovare, arată estimările evoMAG.
"Pentru că suntem într-o perioadă de creștere a consumului, marii producători de tehnologie încearcă să îl fructifice cât mai bine, astfel că investesc mai mult în România, alocă bugete mai mari pentru promovare, îşi comunică brandurile mai bine, lansează mai multe produse şi fac lansările în România în acelaşi timp cu lansările internaţionale, aduc produsele mai rapid în România şi în stocuri mai mari. Acest context va genera pentru anul 2019 o creştere a pieţei de eCommerce din România cu aproximativ 15%", spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.
Românii alocă sume mai mari de bani pentru tehnologii de ultimă generație, își doresc să aibă acces rapid la informații, petrec mult timp pe rețelele sociale, călătoresc și încearcă să aibă o viață similară cu cea din țările dezvoltate.
Mai rapid decât noile modele de iPhone au ajuns în România smartphone-urile lansate de Samsung - Galaxy S10 şi Galaxy Note 10. La fel s-a întâmplat şi în cazul smartphone-urilor Huawei P30 şi Huawei P30 Pro, care au ajuns în țara noastră la o săptămână de la lansarea internaţională.