Jurnalul.ro Ştiri Externe România promovează turismul cultural, tradiţiile culinare şi meşteşugurile la Târgul de Turism de la Milano

România promovează turismul cultural, tradiţiile culinare şi meşteşugurile la Târgul de Turism de la Milano

România promovează, în perioada 11-13 februarie, la standul amenajat în cadrul Târgului de Turism de la Milano - BIT, tradiţiile culinare, turismul cultural şi talentul meşteşugarilor, se arată într-un comunicat de presă al Ministerului Turismului transmis luni AGERPRES. 

"(...) Întins pe 100 de metri pătraţi, spaţiul destinat ţării noastre iese în evidenţă prin tehnologii de ultimă oră, imagini vii şi cu mici mostre de istorie. O poartă a cetăţii din Alba Iulia, reprodusă în miniatură, încadrează standul Ministerului de Turism. Este anul Centenarului Marii Uniri, un motiv în plus pentru ţara noastră de a pune în evidenţă destinaţiile care o recomandă în rândul amatorilor de turism cultural. Un meşter popular încondeiază ouă spre încântarea italienilor care sunt astfel invitaţi să se bucure de un Paşte altfel în România", menţionează ministerul de resort. 

Potrivit sursei citate, în zilele destinate specialiştilor (12-13 februarie), "savorile tradiţionale româneşti sunt aduse în ţara pastelor, a parmezanului şi a celebrei pizza". "Italienii sunt invitaţi să guste sarmale cu mămăligă, cozonac din Bucovina, dar şi băuturi tradiţionale. Şi cum românii ştiu să se distreze, peninsularii iau notiţe despre cum să ajungă la cel mai mare festival de muzică din Europa de Sud-Est, organizat în fiecare vară, în inima Clujului", notează Ministerul Turismului. 

În cadrul târgului de la Milano, alături de Ministerul Turismului se află şi reprezentanţi ai Consiliilor Judeţene Bihor şi Suceava, precum şi două primării, Oradea şi Timişoara. De asemenea, oferta României este completată cu şase operatori de turism, două companii aeriene şi un lanţ hotelier. 

Ministerul Turismului a participat la toate ediţiile Bursei de Turism de la Milano, încă din anul 1980. 

Bursa de Turism din Milano este unul dintre cele mai importante evenimente din industria turismului. Anual, peste 2.000 de participanţi sunt reuniţi în cadrul unui pavilion expoziţional în care 79 de ţări se întrec în a atrage turişti. Organizatorii îşi propun ca ediţia de anul acesta să o depăşească pe cea din 2017, când au fost peste 46.000 de vizitatori, în cele toate cele trei zile. AGERPRES

TOP articole pe Jurnalul.ro:
Parteneri