"La Cocoş a dezvoltat un model de afaceri impresionant şi are un potenţial de creştere semnificativ. Prin schimbul de cunoştinţe şi experienţă, dorim să învăţăm unii de la alţii şi să ducem împreună mai departe povestea de succes a companiei", a afirmat Christian Groh, preşedintele consiliului de administraţie al Schwarz Corporate Solutions.
Reprezentanţii grupului Schwarz au precizat că intenţionează să dezvolte modelul de business al La Cocoş împreună cu actuala conducere din România. Angajaţii reţelei vor continua să lucreze în companie şi după preluare.
"Avem şansa de a beneficia de expertiza unui grup comercial de succes la nivel internaţional. Ne bucurăm de o strânsă colaborare în vederea dezvoltării conceptului nostru consacrat şi menținerii unei oferte atractive pentru clienţii noştri şi pe viitor", a spus Iulian Nica, direcorul general La Cocoș.
În acţionariatul La Cocoş se află şi BERD, dar şi fondurile de investiţii CEECAT Capital şi Morphosis Capital. După finalizarea tranzacţiei, aceştia se vor retrage. Fondatorul Iulian Nica va rămâne în companie pentru o perioadă, potrivit ZF.
Cifră de afaceri de 1,18 miliarde de lei
Lanţul de magazine La Cocoş a fost fondat în 2014 şi a înregistrat afaceri de 1,18 miliarde de lei în 2024, cu 20,7% mai mult faţă de anul anterior. A devenit astfel primul retailer român care a depăşit pragul de 1 miliard de lei cifră de afaceri.
Reețeaua dispune de trei magazine de mari dimensiuni: două în Ploieşti şi unul în Bucureşti. a fost inaugurată şi cea de-a patra unitate, în Braşov, la începutul acestui an.
Compania vrea să deschidă alte magazine în Craiova (pe locul fostului hipermarket PIC), în Piteşti (în complexul Supernova) şi în Arad (în spaţiul fostului Real, actual Remarkt), potrivit observatornews.ro.