Deşi stă extrem de prost când vine vorba despre colectarea venitu-rilor la bugetul statului, conducerea ANAF se arată extrem de darnică când vine vorba despre cheltuirea banilor. Deşi fostul premier ne promi-tea că relaţia contribuabi-lilor cu Fiscul va fi guvernată de corespon-denţa electronică, cei de la ANAF nu vor să renun-ţe nici în ruptul capului la celebrul plic negru. Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) vrea să achiziţi-oneze servicii de tipărire a corespondenţei adresate contribuabililor pentru următorii patru ani, valoarea estimată a contractului fiind de 41,9 milioane de lei (9,3 milioane de euro), cu TVA, potrivit unui anunţ publicat pe Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP). ANAF vrea să atribuie minim cinci contracte subsec-vente, iar valoarea celui mai mare este estimată la 10,46 milioane de lei (2,33 milioane de euro), cu TVA, pentru un an. Contractul vizează achiziţia de „servicii de procesare, matriţare, printare, anvelopare, cartare, scanare, gestio-nare (arhivare) de date şi distrugere plicuri retur”.