x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Bug-uri la Clasa E

0
Autor: Tudorel Muşat 12 Aug 2020 - 18:00
Bug-uri la Clasa E


Nu mai puțin de 19 vulnerabilități a descoperit o echipă de specialiști în securitate informatică la noul Mercedes-benz Clasa E. Greșelile de software permiteau hackerilor să preia chiar și controlul mașinii. Potrivit raportului prezentat de compania de securitate informatică Qihoo 360 la conferința Black Ha cercetătorii au manipulat sistemul de fișiere al TCU pentru a accesa root-ul într-un mod asemănător în care sunt rootate și telefoanele mobile. Prin acest mecanism, cercetătorii au avut acces la componentele interne ale mașinii și au putut astfel să deschidă ușile autovehiculului și să pornească motorul. Cercetătorii au manipulat și cartela SIM cu care mașina vine din uzină și au utilizat propriul router pentru a „păcăli” mașina să creadă că routerul respectiv utilizează SIM-ul mașinii. Cu toate aceste modificări, cercetătorii au putut controla mașina de la distanță. Daimler a anunțat că a remediat problema vulnerabilităților software apărute. Qihoo 360 a estimat că este vorba despre două milioane de mașini, toate produse pentru piața din China, iar Mercedes nu a comunicat o cifră exactă a unităților afectate.


 

Ştiri din .ro


PUBLICITATE
 



Serviciul de email marketing furnizat de