x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Care e mașina anului 2020

0
Autor: Tudorel Muşat 04 Mar 2020 - 19:30
Care e mașina anului 2020


Tradiția spune că mașina anului în Europa este aleasă înainte de debutul Salonului auto de la Geneva. Se întâmplă de zeci de ani, dar în 2020 juriul a fost obligat să se abată de la procedura obișnuită, pentru că salonul auto a fost anulat din cauza epidemiei de coronavirus. Astfel că jurnaliștii au ales fără ca modelul campion să poate fi văzut și pe viu de public. Juriul European Car of the Year, format anul acesta din 60 de jurnaliști din 23 de țări, a acordat titlul Mașina Anului 2020 în Europa nu unui model electric, deși toată lumea aclamă această direcție, ci unei automobil popular, Peugeot 208. Mașina de clasă mică a reușit să ia fața vedetelor Tesla Model 3 și Porsche Taycan, care au ocupat locurile următoare pe podium. Detașarea a fost destul de clară, 208 reușind să obțină 281 de puncte, față cele 242 ale modelului american sau 222 ale celui german. Rivalul lui 208, Renault Clio s-a clasat pe locul 4 cu 211 puncte, cu doar două mai multe decât hibridul Ford Puma. Mașina produsă la Craiova a reușit să ajungă pe locul 5, devansând Toyota Corolla și BMW Seria 1. Noul Peugeot 208 a fost prezentat acum un an la Salonul elvețian. El se vinde în România la un preț de plecare de 13.800 de euro în versiunea de bază echipată cu motor de 75 de cai putere. Există și o variantă electrică, al cărei motor este de 136 de cai putere și are o autonomie de 340 km, dar prețul de plecare este de 19.293 de euro cu TVA cu ecobonusul de 10.000 de euro și tichetul rabla. În ultimii 30 de de ani, Peugeot a mai cucerit titlul de mașina anului cu 3008 în 2017, 308 în 2014 și 307 în 2002.

 


 

Ştiri din .ro


PUBLICITATE
 



Serviciul de email marketing furnizat de