Penuria de resurse după cel de al doilea Război Mondial i-a îndemnat pe oameni să fie inventivi. O fabrică din Italia a scos pe piață un triciclu de mic litraj, care în anii ’50 s-a răspândit repede printre producătorii auto. Isetta a fost preluată și de BMW care și-a abandonat filosofia motoarelor puternice și a luxului pentru un model care oferea 12 cai putere și un motor de 250 cmc. A fost lansat în 1955 și în scurt timp s-a vândut în 10.000 de exemplare. Cariera lui BMW Isetta a luat sfârșit în 1962, iar în tot acest timp producătorul german a comercializat peste 161.728 de unități, inclusiv în SUA. Micromașina a fost upgradată și a ajuns în timp la un motor de 300 cmc și 13 cai putere. Inedit era accesul în mașină, care se făcea pe ușa din față, de care era prins întregul bord. Isetta consuma 3 litri la sută, avea 2,29 metri lungime și atingea 85 km/h. Prețul actual pentru un exemplar recondiționat sare de 25.000 de euro.