x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Dezastru financiar la Renault

0
Autor: Tudorel Muşat 26 Feb 2021 - 18:58
Dezastru financiar la Renault


Renault a anunțat pierderi de 8 miliarde de euro în 2020. Vânzările grupului francez au fost de 2,95 milioane de unități, în scădere cu 21% față de 2019. Veniturile au fost și ele în scădere cu 21% față de 2019, ajungând la 43,5 miliarde de euro. Principalul motiv al reculului financiar a fost pandemia COVID. Cu toate acestea, francezii spun că și-au atins țintele europene de emisii la autoturisme și vehicule utilitare ușoare. “După un prim semestru afectat de COVID-19, grupul și-a schimbat semnificativ performanța. Prioritatea este profitabilitatea și generarea de numerar, așa cum am anunțat în cadrul planului nostru strategic Renaultion. Anul 2021 va fi dificil, având în vedere incertitudinile legate de criza din domeniul sănătății, precum și penuria în aprovizionarea cu componente electronice,” a spus Luca de Meo, CEO-ul Groupe Renault. Concernul auto subliniază că este afectat de criza globală de cipuri electronice și “se dedică în întregime limitării cât mai mari a impactului asupra producției”. Un exemplu este cazul Dacia, producția la Mioveni fiind oprită cinci zile în februarie, din cauza lipsei de componente.


 

Serviciul de email marketing furnizat de