Primul vizează 817.143 de mașini Tesla, inclusiv toate exemplarele Model 3 și Y, precum și câteva unități Model S și X, construite în 2020 și 2021, care au probleme la centurile de siguranță. Mai exact, avertizorul sonor pentru necuplarea centurii nu poate fi auzit din cauza unei erori software. Astfel, avertizorul sonor nu poate fi auzit în anumite condiții, la pornirea mașinii, chiar și atunci când ocupanții nu au centura de siguranță cuplată. Odată ce vehiculul depășește viteza de 22 km/h, avertizorul sonor intră în funcțiune, indiferent de prezența erorii. Cel de-al doilea ordin se referă la autopilot (Full Self-Driving). Sunt rechemate în service 50.000 de mașini Tesla din cauza faptului că sistemul de inteligență artificială din spatele funcției de autoconducere a acționat prea agresiv, trecând pe lângă semnele de stop fără să se oprească complet, așa cum prevede legea în multe state americane. Sistemul de conducere autonomă a comandat vehiculului să treacă de semnele de oprire cu viteze de până la 9 km/h.