Rewe Romania, proprietarul magazinelor Penny Market şi XXL Mega Discount, vrea să ajungă la 400 de magazine în România faţă de 144 unitati cât are în prezent. Pentru asta reteilerul german va investi 58 milioane euro, atât în extinderea reţelei, cât şi în cumpărarea de terenuri pentru construcţia de magazine, a declarat Daniel Gross, CFO REWE România. Acesta a mai precizat că planurile companiei vizează deschiderea a cel putin 20 de magazine pe an. ,,Vrem să ne extindem acum în perioadă de criză pentru că preţurile sunt mai mici şi asta este o oportunitate. Pentru achiziţia de terenuri şi deschiderea de noi magazine luăm în calcul, în principal, oraşele mici dar şi unele zone din urbanul mare. Printre acestea se află Bucureştiul şi împrejurimile, dar şi Dorohoiul. Vrem, de asemenea, să modernizăm şi depozitele existente ' , a mai precizat Gross.
Compania REWE România realizează, în 2013, cea mai amplă investiţie în dezvoltare din ultimii ani. Magazinele au un nou concept, ce garantează avantaje precum calitatea şi prospeţimea produselor, eficienţa la cumpărături şi cele mai competitive preţuri. În 2012, reţeaua Penny Market a înregistrat o cifră de afaceri de 1,988 miliarde de lei, ceea ce a adus companiei o creştere de 10,53% faţă de anul precedent. Obiectivele REWE România pentru 2013-2014 prevăd deschiderea a 20 de noi unităţi Penny Market în fiecare an, cumulând o investiţie în dezvoltare de peste 100 de milioane de euro în cei doi ani. Suma va fi alocată în primul rând noilor magazine inaugurate, dar un procent important va fi destinat îmbunătăţirii reţelei actuale.
Citește pe Antena3.ro