Deşi modalitatea aleasă de MDRT este licitaţie deschisă, potrivit anunţului de participare postat pe Sistemul Electronic de Achiziţii Publice, din cauza condiţiilor prevăzute în caietul de sarcini, este foarte probabil să avem de-a face cu încă o licitaţie cu dedicaţie. Participanţii la licitaţie trebuie să îndeplinească mai multe condiţii, una dintre acestea fiind depunerea "actelor doveditoare care să demonstreze că postul tv propus are cel mai mare rating mediu în prime time în perioada decembrie 2010-februarie 2011, la nivel urban, 18-60". Singura televiziune care îndeplineşte aceste condiţii este
Pro TV, potrivit audienţelor furnizate de GfK România. De altfel, trustul PRO a fost preferat de Elena Udrea şi în urmă cu doi ani, când Ministerul Turismului a atribuit organizarea concertelor de 1 Mai de pe litoral tot firmelor din MediaPro.
Scopul campaniei constă în informarea publicului general, de peste 18 ani, din mediul urban, cu studii medii şi superioare din toată ţara cu privire la implementarea proiectelor finanţate prin REGIO şi a rezultatelor aduse de implementarea acestora. Contractul se va încheia pe o perioadă de şapte luni, însă reportajele tv vor fi difuzate începând cu luna septembrie 2011 timp de 10 săptămâni.
"Astfel, timp de 10 de săptămâni vor fi prezentate 40 de proiecte Regio. În acest sens, se vor realiza 40 de reportaje tv (câte unul pentru fiecare proiect în parte), care vor fi difuzate cel puţin o dată în prime time şi reluate a doua zi în extra prime time. În fiecare zi va fi difuzat câte un reportaj diferit şi se va asigura un minim de 2.000 TRP", potrivit caietului de sarcini. Reportajele vor fi difuzate în prime time luni, marţi, miercuri şi joi şi vor fi reluate în extra prime time a doua zi, respectiv marţi, miercuri, joi şi vineri. Intervalul orar va fi acelaşi pentru toate reportajele difuzate şi se va stabili între orele 19:00 şi 23:00. Durata unui reportaj va fi între 2 minute şi 45 de secunde şi 3 minute, respectând regulile de identitate vizuală ale POR.
Furnizorul selectat în urma prezentei proceduri va asigura toate serviciile necesare realizării şi difuzării reportajelor tv (documentare şi redactare conţinut informativ, filmări pe teren, editare audio-video, grafică, animaţii, ilustraţii video, prezentare, spaţiu difuzare etc.), în formatul agreat cu MDRT.
Ofertantul trebuie să propună şi să prezinte un titlu pentru toată campania şi un concept al prezentării informaţiilor, precum şi postul tv ales pentru difuzarea campaniei. Nerespectarea acestor condiţii, separat una de cealaltă, atrage automat descalificarea ofertantului.
Citește pe Antena3.ro