x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Economie Udrea PROmovează REGIO pentru 1,5 milioane de euro

Udrea PROmovează REGIO pentru 1,5 milioane de euro

de Elena Stan    |    28 Apr 2011   •   20:17
Udrea PROmovează REGIO pentru 1,5 milioane de euro
Sursa foto: Dragoş Savu/Intact Images
162864-intact-imagesdragos-savu20110401135645007.jpgMinisterul Dezvoltării Regionale şi Turismului, condus de Elena Udrea, achiziţionează servicii de realizare a unei campanii media tv pentru promovarea REGIO – Programul Ope­ra­­ţi­­­o­­n­al Regional. Valoarea estimată a contractului fără TVA este de 6.048.387,09 de lei (echivalentul a cir­ca 1,5 milioane de euro).

Deşi modalitatea aleasă de MDRT este licitaţie deschisă, potri­vit anunţului de participare postat pe Sistemul Electronic de Achiziţii Pu­blice, din cauza condiţiilor pre­vă­zu­te în caietul de sarcini, este foarte pro­babil să avem de-a face cu încă o li­citaţie cu dedicaţie. Participanţii la li­citaţie trebuie să îndeplinească mai mul­te condiţii, una dintre acestea fiind depunerea "actelor doveditoare care să demonstreze că postul tv pro­pus are cel mai mare rating mediu în prime time în perioada decembrie 2010-februarie 2011, la nivel urban, 18-60". Singura televiziune care în­de­pli­neşte aceste condiţii este

Pro TV, potrivit audienţelor furnizate de GfK România. De altfel, trustul PRO a fost preferat de Elena Udrea şi în ur­mă cu doi ani, când Ministerul Turis­mu­lui a atribuit organizarea concer­te­lor de 1 Mai de pe litoral tot fir­me­lor din MediaPro.

Scopul campaniei constă în informarea publicului general, de peste 18 ani, din mediul urban, cu studii me­dii şi superioare din toată ţara cu pri­vire la implementarea proiectelor fi­nanţate prin REGIO şi a rezultatelor adu­se de implementarea acestora. Con­tractul se va încheia pe o pe­ri­oa­dă de şapte luni, însă reportajele tv vor fi difuzate începând cu luna sep­tem­brie 2011 timp de 10 săptămâni.

"Astfel, timp de 10 de săptămâni vor fi prezentate 40 de proiecte Regio. În acest sens, se vor realiza 40 de re­portaje tv (câte unul pentru fiecare pro­iect în parte), care vor fi difuzate cel puţin o dată în prime time şi relua­te a doua zi în extra prime time. În fi­e­ca­re zi va fi difuzat câte un reportaj di­fe­rit şi se va asigura un minim de 2.000 TRP", potrivit caietului de sarcini. Reportajele vor fi difuzate în prime time luni, marţi, miercuri şi joi şi vor fi reluate în extra prime time a do­ua zi, respectiv marţi, miercuri, joi şi vineri. Intervalul orar va fi acelaşi pentru toate reportajele difuzate şi se va stabili între orele 19:00 şi 23:00. Du­rata unui reportaj va fi între 2 mi­nu­te şi 45 de secunde şi 3 minute, res­pectând regulile de identitate vi­zu­a­lă ale POR.
Furnizorul selectat în urma pre­zentei proceduri va asigura toate ser­vi­ciile necesare realizării şi difuzării reportajelor tv (documentare şi re­dac­tare conţinut informativ, filmări pe teren, editare audio-video, gra­fică, animaţii, ilustraţii video, pre­zen­ta­re, spaţiu difuzare etc.), în for­ma­tul agreat cu MDRT.

Ofertantul trebuie să propună şi să prezinte un titlu pentru toată campania şi un concept al prezentării in­for­maţiilor, precum şi postul tv ales pentru difuzarea campaniei. Neres­pec­tarea acestor condiţii, separat una de cealaltă, atrage automat descali­fi­ca­rea ofertantului.

×