x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Reper

22 Iul 2006   •   00:00

In volumul intitulat "Cum sa motivezi fiecare angajat" (How to Motivate Every Employee), autoarea Anne Bruce incearca sa vina in ajutorul managerilor interesati de cresterea productivitatii propriilor angajati.

PARTENERI. Anne Bruce este de parere ca cel care detine o pozitie executiva trebuie sa incerce sa-si faca subordonatii sa se simta parteneri, mai mult decat simpli angajati, in interiorul organizatiei comerciale, explicandu-le acestora rolul propriu in firma, prezentandu-le principiile de functionare a acesteia si punandu-le in fata intreaga imagine a mecanismului organizational. Un manager bun, adica persoana aflata intr-o pozitie de conducere si care da dovada de inteligenta trebuie, dupa Anne Bruce, sa incurajeze asumarea inteligenta de riscuri, sa construiasca o relatie de incredere cu subordonatii si sa lucreze pentru cresterea atitudinii si gandirii pozitive a acestora.

Un manager bun trebuie sa se implice mai mult in construirea echipei proprii, dar si sa creeze o atmosfera relaxanta in mediul de lucru, bazata pe sinceritate si comunicare reala.

×
Subiecte în articol: cariera