Paştele a adus la Antena 1 un program special, la care şi-au adus aportul deopotrivă vedetele Antenei 1, invitaţii acestora şi gazdele emisiunilor speciale.
Liniştită şi în formă maximă, Mihaela Rădulescu (foto) a revenit duminică la Antena 1, locul unde s-a obişnuit să îşi petreacă Sărbătorile şi după decizia de a renunţa la televiziune. Potrivit datelor furnizate de GFK România, „Splendoare de Sărbătoare”, emisiunea moderată de Mihaela Rădulescu în prima zi de Paşte, a fost urmărită de peste o jumătate de milion de telespectatori din mediul urban. Astfel, emisiunea Mihaelei a înregistrat un rating mediu de 4,6% şi o cotă de piaţă de 18,9 procente, la mare distanţă de principalul competitor, Pro TV, care a reuşit să adune în faţa televizoarelor doar 248.000 de telespectatori (2,2% rating şi 8,9% share mediu). „Splendoare de Sărbătoare” a fost liderul pieţei şi la nivelul targetului 15-54 urban, pe care a înregistrat o audienţă medie de 4% şi o cotă de piaţă de 18,5%, lăsând pe locul al doilea Pro TV.
În preferinţele publicului tânăr din mediul urban, din categoria de vârstă 15-54, s-au aflat şi „Plasa de stele” şi „X-tra show-ul în puii mei”. Emisiunea lui Dan Negru a fost şi de această dată lider, ca în fiecare săptămână de la lansarea acestui sezon, înregistrând un rating mediu de 5,7% şi o cotă de piaţă de 16,3 procente. Potrivit GFK România, locul secund i-a revenit Pro TV. Vârful de audienţă din emisiunea „Plasa de stele” a fost înregistrat la ora 21:37, când Antena 1 a fost urmărită de 1.032.000 de telespectatori din mediul urban, un număr aproape dublu faţă de cel al telespectatorilor care la aceeaşi oră urmăreau Pro TV. Mihai Bendeac şi colegii săi au fost şi ei cei mai urmăriţi la nivelul targetului 15-54 urban, reuşind să aducă în faţa televizoarelor aproape o jumătate de milion de români. Ediţia specială „În puii mei din ajun de Paşte” s-a impus lider în segmentul său orar, cu o medie de 742.000 de telespectatori din mediul urban, plasând Antena 1 în faţa altor posturi de televiziune. Pro TV a rămas şi de această dată pe locul secund, cu o medie de 592.000 de telespectatori. La ora 21:31, emisiunea lui Mihai Bendeac a atins vârful de audienţă, fiind urmărită de 1.121.000 de telespectatori din mediul urban, de două ori mai mulţi decât cei care la acea oră priveau programul difuzat de Pro TV.
Pe primul loc în preferinţele românilor s-au situat şi ediţiile speciale „’Neatza cu Răzvan şi Dani” de vineri şi, respectiv, duminică. În prima zi de Paşte, matinalul Antenei 1 a înregistrat în rândul targetului 15-54 urban un rating mediu de 2,9% şi o cotă de piaţă de 13,6 procente, în vreme ce Pro TV s-a clasat pe locul secund, cu 2,6% rating mediu şi 12,4 procente share. Şi emisiunea de vineri s-a aflat în preferinţele telespectatorilor din categoria 15-54 urban, înregistrând o audienţă medie de 2,6% şi o cotă de piaţă de 19,6 procente.