În cel mai bun caz, numai o companie din zece e capabilă să susţină în timp o creştere profitabilă. Şi totuşi pieţele de capital pretind ca toate companiile să crească şi le pedepsesc fără milă pe cele care eşuează.
Dar de ce este creşterea constantă şi substanţială atât de dificil de obţinutĂ Surprinzător, nu e din cauza lipsei de idei bune sau de manageri capabili. Şi nici din cauza unor clienţi prea nestatornici sau a inovaţiei imprevizibile. Iniţiativele de afaceri eşuează - afirmă Clayton M. Christensen şi Michael E. Raynor - deoarece firmele îşi spoliază în mod nechibzuit propriul potenţial disruptiv, înainte ca ideile noi cu adevărat bune să apuce măcar să prindă contur.
Cartea de faţă - „Inovaţia ca soluţie în afaceri" (Editura Curtea Veche) - arată cum pot companiile să rezolve această dilemă, creând ele însele disrupţii de piaţă, în loc să se lase distruse de acestea.
Citește pe Antena3.ro