x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Cultură Muzica De trei ori Hefe la Premiile Sunete 2014

De trei ori Hefe la Premiile Sunete 2014

02 Noi 2014   •   16:50
De trei ori Hefe la Premiile Sunete 2014
Sursa foto: Tivodar Ştefan

Revista Sunete, singura publicaţie muzicală cu apariţie în print din România, a organizat pe 1 noiembrie, în Atelierul de Producţie, a doua ediţie a Premiilor Sunete. Cu acest prilej, oameni din industria muzicală (TV, radio, presa on-line, case de discuri, organizatori de evenimente) au acordat următoarele distincţii: Best Newcomer - Theory of Mind, Best New Jazz – Javra, Best Festival - Electric Castle Festival, Best Hip-Hop – Subcarpaţi, Best DJ - Dj Vasile, Best Electro – Golan, Best Alternative - Les Elephants Bizarres, Best Rock - Implant pentru Refuz, Best Video - Coma - “Chip”, Best Album - Sebastian Spanache Trio - “A Pasha's Abstinence”.

Colectivul redacţiei Sunete a mai acordat premiile “Pionier în sunete” compozitorului Adrian Enescu, unul dintre primii artişti de muzică electronică din România şi lui Rodion Ladislau Roşca pentru experimentul Rodion G.A. care a revoluţionat muzica de la noi , la sfârşitul anilor '70. Premii “Jurnalism printre sunete” au primit Florin- Silviu Ursulescu, Alex Revenco, Lenţi Chiriac, Răzvan 'Hefe' Rădulescu (foto), Bogdan Şerban (GuerriLIVE Radio Session). Publicul a ales alte două premii: Most Wanted Romanian Band – Coma şi Most Wanted Comeback – Firma.

Revista Sunete, care, în 2014 împlineşte 11 ani, a apărut în mai multe formate, de la cel clasic cu difuzare contra cost la chioşcurile de ziare, la cel actual, cu distribuţie gratuită în cluburi şi cafenele. În luna septembrie a.c. s-a încheiat proiectul RepoziţionarTivodar Stefanea revistei Sunete pe piaţa periodicelor cu profil muzical din cadrul Programului Operaţional Regional 2007- 2013. Proiectul, cofinanţat de Uniunea Europeana prin Fondul European pentru Dezvoltare Regională, are ca obiectiv “repoziţionarea revistei pe piaţa de profil, devenind din publicaţie de nişă una de adresabilitate largă, de mase”.

×