Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Turneu senzaţie

Autor: Luminita Ciobanu 11 Feb 2008 - 00:00

Îndrăgitul interpret Mihai Constantinescu îşi aminteşte cu amuzament de momentul în care Mihaela Mihai l-a scos dintr-o mare încurcătură.

Când vine vor­ba de Mi­ha­e­la Mihai, in­terpretul “re-trăieşte” tur­neul din Cu­ba, plin de peripeţii. “Am avut un turneu cu Mihaela Mihai, în Cuba..., de antologie. In­cre­dibil turneu! Am avut un spectacol, după care... n-am mai susţinut nici unul, pentru că venise o trupă rusească şi pe noi ne-au oprit. Şi... stă­team la hotel. Mergeam la pis­ci­nă, mâncam, ne pierdeam vre­mea, semnam pe tot ce mân­cam... Şi ţin minte că m-am întors din Cuba cu două cutii de chibrituri, iar Mihaela s-a întors cu o gripă sau cu o ră­ceală îngrozitoare”, po­ves­teş­te râzând Mihai Constantinescu.

PATRU ZILE LA MA­DRID. Într-una din zile, atât Mihaela, cât şi Mihai s-au decis, brusc, să se întoar­că în ţară. “Şi, culmea, nu vo­iau să ne dea paşa­poar­tele să ple­căm... Până când m-am su­pă­rat eu pe cea care era tradu­că­toa­re, o fostă studentă cu­ba­ne­ză la Bucureşti, şi i-am spus: “Auzi, tu, să-ţi spun ceva: Eu înţeleg tot ce spui tu. Mergem acum la Ministerul Culturii şi ne ceri paşa­poar­tele, că noi vrem să plecăm. Ne-am plicti­sit. Stăm degeaba şi nu facem nimic. Te rog să tra­duci dacă nu, fac scandal”. Bineînţeles că n-a tradus. A spus că îi e frică să nu-şi piar­dă slujba”, continuă interpretul.

Cu îndelungi insistenţe, într-un final cei doi artişti şi-au recuperat paşapoartele, dar s-au lovit de un nou blocaj, de această dată, la Madrid, de unde n-au putut fi “recupe­raţi” de cursa Tarom. “Până la urmă, am reuşit să plecăm şi am ajuns în Spania, unde am stat patru zile pentru că eram cu cineva care lucra în televi­ziune şi care avea apa­ra­tură destul de grea şi, cum nu era nici reprezentantul Taromului la Madrid, n-am putut pleca... Iar ca să plecăm trebuia să plă­tim destul de mult, iar noi... Eu aveam două cutii de chi­bri­turi, Mihaela nu mai avea nici un ban, Bob Călinescu, despre el fiind vorba, la fel... Şi ne-am trezit în aeroport.”

“GENERALUL”. Ne-a descurcat Mihaela, că noi rămâneam să ne uităm unul la altul... N-aveam nici o idee, ce să facem, cum să pro­cedăm. Dintr-o dată, Mihaela a zis “Hai!” Am ieşit din aeroport, a oprit un taxi şi a spus: “La Consulatul român!”. Până la urmă a înţeles şoferul şi ne-a dus la Consulatul român. Noi, bărbaţii, în spate, “Ge­neralul” în faţă, care, în mo­men­tul în care a intrat pe poar­tă, a spus: “Sunt Mihaela Mihai. Am rămas în aeroport. N-avem bani, n-avem unde să dor­mim... Trebuie să ne-ajutaţi, până la următorul avion!”.

Până la urmă ne-au găsit o cazare, ne-au dat ceva bani ca să avem până la ur­mătorul avion. Dacă nu era ea nu ştiu ce se putea în­tâmpla, pentru că noi n-aveam nici o idee şi nici un ban, chiar nici o leţ­caie”, încheie retrospectiva Mihai Constantinescu.

Citeşte mai multe despre:   mihai,   mihaela,   mihaela mihai 11 februarie 2008

Serviciul de email marketing furnizat de