x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Info

Info

de Jurnalul National    |    08 Mai 2008   •   00:00
Info

8 mai 2008:Între 30 aprilie şi 4 mai, şoferii care au trecut prin Piaţa Romană au văzut aprinse luminile de săr­bă­tori din iarna 2007-2008 însoţite de mesajul campaniei “Realitatea se schimbă cînd conduci băut”

COMPETITORI LA EFFIE 2008. La cea de-a cincea ediţie a Premiilor Effie România au fost îns­crise 90 de campanii trimise de către 29 de agenţii. Printre competitorii la Effie 2008 sunt: 23 Com­munication Ideas, Brands&Bears, Brandstalk, CAP, Cohn&Jansen, DDB Bucharest, DraftFCB, Friends Advertising, Ga­vri­lă&Asociaţii, GMP, Graffiti BBDO, Grey, Leo Burnett, McCann Erickson, Next Adverti­sing, Odyssey, Ogilvy&Mather, Ogilvy Action, Ogilvy Group, Propaganda, Punct Advertising, Saatchi&Saatchi, Scala JWT,  Spotlight, Unilever. Gala de premiere va avea loc la 15 mai.

 

ANGAJATORII, CU OCHII LA OLIMPICI. Săp­tă­mîna viitoare, la 12 şi 13 mai, la Palatul Parlamentului, au avut loc Prezentările Publice ale con­cu­ren­ţi­lor participanţi la Olim­piadele Comunicării, ediţia a VIII-a. Angajatorii din agenţii de comunicare, din companii, partide po­li­tice sau ONG-uri sînt invitaţi să ur­mă­reas­că evoluţia finaliştilor şi să-i identifice pe viitorii lor colaboratori. Detalii despre programul “Pre­ze­n­tărilor” şi despre participare pot fi găsite la www. olimpiadelecomunicarii.ro/evenimente.html.

 

BECULEŢE ALBASTRE. Între 30 aprilie şi 4 mai, şoferii care au trecut prin Piaţa Romană au văzut aprinse luminile de săr­bă­tori din iarna 2007-2008 însoţite de mesajul campaniei “Realitatea se schimbă cînd conduci băut”. Este o iniţiativă a Asociaţiei Be­ra­rii României, a Poliţiei Rutiere, a Consiliului Naţional al Audio-Vizualului şi a Agenţiei GMP. Evenimentul, care completează campania derulată la radio şi la televizor, a constat în aprinderea simultană a luminilor de sărbători în zece oraşe importante.

 

STEJAR CONTRA­A­TA­CĂ. Campania derulată de Agen­ţia Next pentru berea Stejar pro­pune o nouă definiţie a bărbatului, în replică la bărbatul Bergenbier promovat de Leo Burnett. “Ne-am hotărît că este timpul ca să pună cineva piciorul în prag şi să spună: «Nu sîntem cu toţii niş­te papagali». În esenţă, aceasta este ideea campaniei Stejar”, a declarat Mihai Bîrsan, Group Brand Ma­nager URSUS Breweries. Campania însăşi este gîndită ca o replică la adresa iniţiativei Bergenbier de a obţine o zi liberă pentru bărbaţi, prin iniţiativă legislativă.

×
Subiecte în articol: sufletul comertului