8 mai 2008:Între 30 aprilie şi 4 mai, şoferii care au trecut prin Piaţa Romană au văzut aprinse luminile de sărbători din iarna 2007-2008 însoţite de mesajul campaniei “Realitatea se schimbă cînd conduci băut”
COMPETITORI LA EFFIE 2008. La cea de-a cincea ediţie a Premiilor Effie România au fost înscrise 90 de campanii trimise de către 29 de agenţii. Printre competitorii la Effie 2008 sunt: 23 Communication Ideas, Brands&Bears, Brandstalk, CAP, Cohn&Jansen, DDB Bucharest, DraftFCB, Friends Advertising, Gavrilă&Asociaţii, GMP, Graffiti BBDO, Grey, Leo Burnett, McCann Erickson, Next Advertising, Odyssey, Ogilvy&Mather, Ogilvy Action, Ogilvy Group, Propaganda, Punct Advertising, Saatchi&Saatchi, Scala JWT, Spotlight, Unilever. Gala de premiere va avea loc la 15 mai.
ANGAJATORII, CU OCHII LA OLIMPICI. Săptămîna viitoare, la 12 şi 13 mai, la Palatul Parlamentului, au avut loc Prezentările Publice ale concurenţilor participanţi la Olimpiadele Comunicării, ediţia a VIII-a. Angajatorii din agenţii de comunicare, din companii, partide politice sau ONG-uri sînt invitaţi să urmărească evoluţia finaliştilor şi să-i identifice pe viitorii lor colaboratori. Detalii despre programul “Prezentărilor” şi despre participare pot fi găsite la www. olimpiadelecomunicarii.ro/evenimente.html.
BECULEŢE ALBASTRE. Între 30 aprilie şi 4 mai, şoferii care au trecut prin Piaţa Romană au văzut aprinse luminile de sărbători din iarna 2007-2008 însoţite de mesajul campaniei “Realitatea se schimbă cînd conduci băut”. Este o iniţiativă a Asociaţiei Berarii României, a Poliţiei Rutiere, a Consiliului Naţional al Audio-Vizualului şi a Agenţiei GMP. Evenimentul, care completează campania derulată la radio şi la televizor, a constat în aprinderea simultană a luminilor de sărbători în zece oraşe importante.
STEJAR CONTRAATACĂ. Campania derulată de Agenţia Next pentru berea Stejar propune o nouă definiţie a bărbatului, în replică la bărbatul Bergenbier promovat de Leo Burnett. “Ne-am hotărît că este timpul ca să pună cineva piciorul în prag şi să spună: «Nu sîntem cu toţii nişte papagali». În esenţă, aceasta este ideea campaniei Stejar”, a declarat Mihai Bîrsan, Group Brand Manager URSUS Breweries. Campania însăşi este gîndită ca o replică la adresa iniţiativei Bergenbier de a obţine o zi liberă pentru bărbaţi, prin iniţiativă legislativă.