Doar 3,5% dintre internauţi au venituri care depăşesc 7.000 lei.
În ceea ce priveşte veniturile pe familie, peste 16,69% totalizează 2.001-3.000 lei, 14,4% câştigă împreună cu familia între 1.501 şi 2.000 RON şi 12,46% au împreună doar 1.001-1.500 lei.
Studiul Demografic trafic.ro a colectat date în perioada 15 noiembrie-15 decembrie 2010.
Conform trafic.ro, două treimi dintre internauţii români (68,66%) folosesc desktop-uri pentru a naviga pe internet, 48,21% accesează web-ul de pe laptopuri, în timp ce un procent de 17% foloseşte telefoane mobile/smartphone/PDA.
Un computer pentru mai multe persoane
De asemenea, pentru a naviga online, majoritatea foloseşte un calculator exclusiv (39,63%) sau îl împarte cu încă o persoană (36,76%), existând însă şi cazuri în care un singur calculator este folosit şi de mai multe alte persoane (aprox. 23%). Cei mai mulţi (57%) nu folosesc date de logare pe calculator, în timp ce 43% intră pe calculator cu utilizator şi parolă.
Internetul este folosit zilnic de 87,11% dintre internauţi, aproape 12% îl folosesc de câteva ori pe săptămână, în timp ce un număr redus intră online doar o dată pe săptămână sau mai rar.
Locul preferat de participanţii la studiu pentru accesarea internetului este propria locuinţă (90,72%) sau locul de muncă (30,28%), "din mers" (8,18%) sau de la şcoală/facultate (6,45%), precum şi din alte locuri cum ar fi de la prieteni, de la internet cafe-uri sau din alte părţi.
Peste 39% citestc bloguri
Potrivit studiului, internauţii români au intrat pe net pentru informaţii (89,72%), comunicare/socializare (58,27%) sau încărcat/descărcat fişiere (39,29%). De asemenea, pe internet, se citesc bloguri sau forumuri (36,15%), se urmăresc clipuri şi filmuleţe online (35,35%).
Astfel, cele mai vizitate categorii de site-uri sunt ziarele şi revistele online (63,93%), comunităţile online (Hi5, LinkedIn sau Facebook ? 49,92%) şi site-urile cu locuri de muncă (36,53%). Pe locurile următoare în preferinţele internauţilor se află site-urile auto (23,80%), cele de Internet banking (23,63%), comerţ electronic (25,41%)
În ceea ce priveşte cele mai căutate informaţii online, pe primul loc se află cele referitoare la medicină, sănătate şi alimentaţie (50,12%), evenimente / ştiri despre România (43,77%), computere, software, IT & Internet (40,31%), dar şi acelea vizând familia şi viaţa de cuplu (39,41%), ştiinţa şi tehnica (35,39%).
Citește pe Antena3.ro