Provocarile cyber-space, la adresa intimitatii. Utilizatorii de internet sunt ingrijorati de aspectul securitatii datelor personale in mediul online. Totusi, tot mai multi sunt dispusi sa furnizeze astfel de informatii in schimbul unor experiente online personalizate.
Provocarile cyber-space, la adresa intimitatii. Utilizatorii de internet sunt ingrijorati de aspectul securitatii datelor personale in mediul online. Totusi, tot mai multi sunt dispusi sa furnizeze astfel de informatii in schimbul unor experiente online personalizate. Vrem din ce in ce mai mult sa vedem ca preferintele noastre conteaza. Pe internet, la televizor sau pe mobil vrem sa vedem ca gusturile noastre formeaza o categorie cat mai particulara. Sondajul care indica aceste evolutii a fost facut de ChoiceStream, un ofertant de solutii de personalizare pentru companii din domeniul entertainment, tv, e-retail si tehnologia mobila. PUBLICITATE. 38% din respondenti ar fi mai receptivi la mesajele publicitare daca acestea ar fi structurate pe baza preferintelor lor. Legat de acest aspect, un studiu al firmei de cercetare Media-Screen a analizat felul in care abonatii broadband reactioneaza la publicitatea online. Concluzia a fost ca site-urile mici, cu un trafic redus, ar trebui sa fie atractia marilor advertiseri, intrucat acestea sunt vizitate de consumatori cu interese foarte bine definite. Rezultatele studiului indica faptul ca 42% din site-urile cu mai putin de un milion de vizitatori unici sunt mai eficiente in promovarea unui mesaj publicitar, fata de 39% din cele cu peste un milion de vizitatori. Solicitati sa numeasca site-uri pe care le utilizeaza pentru interesele lor, subiectii au mentionat, in total, peste 17.700 de pagini web, din care 62% aveau mai putin de un milion de vizitatori. Numarul consumatorilor care accepta sa ofere date demografice despre ei insisi a crescut semnificativ in ultimul an, cu 24%, atingand o cota de 57% din toti respondentii, motivati de posibilitatea obtinerii unui continut web personalizat. Sondajul, la care au participat 1.100 de subiecti, arata ca si numarul celor care sunt dispusi sa permita site-urilor sa le detecteze accesarile si achizitiile online a crescut cu 34% fata de anul trecut. Consumatorii online raman insa la fel de preocupati de securitatea informatiilor de natura personala, 62% exprimandu-si ingrijorarea in aceasta privinta, fata de 63% in 2005.Citește pe Antena3.ro