Se pare că intr-o seară, plictisiţi să tot facă modele sigure şi pentru familie (care, de altfel, se vănd foarte bine), designerii de la Volvo şi-au propus să o facă lată. Au făcut o saună bună, au destupat o sticlă de bitter (evident suedez) şi s-au apucat să croiască noua maşină. Ce le-a ieşit... vedeţi şi voi.
Atunci cănd designerii se joacă...
Se pare că intr-o seară, plictisiţi să tot facă modele sigure şi pentru familie (care, de altfel, se vănd foarte bine), designerii de la Volvo şi-au propus să o facă lată. Au făcut o saună bună, au destupat o sticlă de bitter (evident suedez) şi s-au apucat să croiască noua maşină. Ce le-a ieşit... vedeţi şi voi.
AUGUST. Să-i spunem August. După numele suedezului August Strindberg. Că tot e o modă prin urbe să-ţi botezi maşina cu nume de scriitori. Am cunoscut, la un moment dat, un tip care şi-a botezat Dacia Cioran, dar asta numai după ce, exasperat, citise "Silogismele amărăciunii" sătul să tot dea "capace" la carburator. De unde să ştie bietul om că exista şi o continuare: "Despre neajunsul de a te fi născut".
AŞADAR AUGUST. August este o maşină sport căreia ii place să alerge. Se ţine bine pe roate şi incepe să recite replici de teatru atunci cănd o bagi in viraje la viteze de peste 100 de km/h. Cutia de viteză are rapoartele foarte scurte şi este extrem de fiabilă. Chiar una dintre cele mai "cool" cutii de viteze din ultima vreme, dacă mă intrebaţi. Pentru că este o maşină sport, comenzile sunt pe volan. Poţi să dai mai tare sau mai incet audiobook-ul sau CD-ul audio dacă asculţi ceva mai exclusivist (August nu suportă manelele, aşa că am imprumutat de la o colegă un album Tiamat - superb). Poţi să acţionezi pilotul automat... şi să te relaxezi sau poţi să schimbi frecvenţele radio.
Climatronicul este şi el "cool". Pentru că in numai căteva secunde, indiferent de cele 35-40 de grade de afară, işi ia rolul in serios şi se apucă să te congeleze temeinic.
P.S. August are şi un "văr" mai mare, Ibsen. Despre el, in curănd. Cum cine e Ibsen? Păi, XC90.
News
50.000 VW. Marca Volkswagen a fost dintotdeauna foarte apreciată de clienţii din ţara noastră. Anul 2006 a fost cel mai de succes din istoria acestei mărci pe piaţa romănească, in cele 12 luni fiind livrate 14.392 de unităţi Volkswagen. Acest an a adus şi sărbătorirea unei sume rotunde pentru modelele companiei din Wolfsburg, importatorul Porsche Romănia anunţănd atingerea cotei de 50.000 de unităţi Volkswagen livrate de-a lungul timpului in ţara noastră. In primele cinci luni ale acestui an, totalul vănzărilor s-a cifrat in jurul sumei de 8.140 de unităţi (faţă de 5.327 in 2006).
AUDI A5. Marţi, la Bucureşti s-a lansat noul Audi A5. Patru motorizări, printre care 3.2 FSI (265 CP), 3.0 TDI (240 CP) şi 4.2 quattro (354 CP). Preţuri de vănzare recomandate (fără TVA) - intre 36.000 şi 48.000 euro. Cel mai puternic motor atinge suta in 5,1 secunde şi viteza maximă de 250 km/h.
COMPANY CARS. Sub sloganul "Fabricate de BMW, utilizate de BMW", Automobile Bavaria propune o nouă soluţie doritorilor de maşini performante. Peste 100 de automobile BMW cu rulaj de maximum 20.000 de kilometri şi preţuri speciale işi aşteaptă cumpărătorii la Centrul BMW Băneasa şi Centrul Second-Hand Otopeni. Maşinile au aparţinut personalului BMW AG din Germania şi managementului Automobile Bavaria şi au 24 de luni garanţie. Maşinile pot fi vizionate şi la www.bmw-bavaria.ro.