Prin intermediul redacţiei – ne scria Teodor Achim din bd. Leontin Sălăjan nr. 21 – sugerez edililor ca Str. Dristor să fie pavată cu pietre cubice pe strat de balast pentru a rezista în condiţiile actuale de trafic intens determinat de devierea prin această arteră a mijloacelor de transport în comun. S-ar evita astfel denivelările şi mai ales avarierea autoturismelor şi a autobuzelor".
Apelând atât la Administraţia domeniului public din Sectorul 3, cât şi la CAGCMB ne-am convins că Str. Dristor n-a fost şi nu este neglijată de către edili. Ea va fi modernizată în cursul primului semestru al acestui an, o dată cu terminarea amplelor lucrări edilitare din zonă. Până atunci, ADP va executa lucrări de întreţinere curentă a părţii carosabile
"În imediata vecinătate a imobilului în care locuiesc - ne relata Eugen Naghi (Str. Arinului nr. 13) - îşi are sediul un centru de producţie al cooperativei «Arta Încălţămintei». Cum aici nu se confecţionează sau repară încălţăminte, cum aţi fi tentaţi să credeţi, ci se confecţionează diverse piese din mase plastice şi cauciuc, sunt nevoit ca, împreună cu întreaga familie, să suport un zgomot intens 24 de ore din 24, aici lucrându-se în trei schimburi. Sunt convins că piesele realizate în acest centru sunt necesare, dar vă rog să mă credeţi că poluarea fonică a devenit de nesuportat, periclitându-ne starea de sănătate". Convinşi fiind că şi familia Naghi are dreptul la linişte, am cerut sprijinul Centrului sanitaro-antiepidemic. Testele evidenţiind prezenţa unor zgomote ce depăşesc limita prevăzută de lege, s-a intervenit la conducerea cooperativei «Arta Încălţămintei» pentru ca de urgenţă să se ia măsuri de diminuare a numărului decibelilor."
"Ar fi bine să aveţi în vedere şi magazinul «Mioriţa» din Piaţa Mihail Kogălniceanu - ne îndemna Valentin Bunescu (Str. Brutus nr. 7) - că şi aici se refuză primirea spre valorificarea sticlelor goale. Eu fiind acum în pragul a 70 de ani şi neputând să mă mai înapoiez acasă cu cele 12 sticle pe care doream să le predau - şi nu mi le-au primit - pur şi simplu le-am abandonat". Faptele relatate de Valentin Bunescu confirmându-se, s-au luat operativ măsuri: i s-a înmânat contravaloarea sticlelor pe care le lăsase în magazin, iar vânzătoarea care refuzase să le primească a fost sancţionată contravenţional de către Inspectoratul comercial."
"Ritmicitatea circulaţiei autobuzelor liniei 139 - sesiza Mihai Cazachiu din Str. Meseriaşilor nr. 1, bloc C93 - este în suferinţă. Şi nu pentru că ar fi insuficiente autobuzele, ci - m-am convins - pentru că şoferii zăbovesc îndelung la capetele de linie sub privirile îngăduitoare ale controlorilor, circulând apoi în şir indian. Poate sugeraţi conducerii ITB să verifice mai des graficul de circulaţie al acestei linii". Ne-am conformat, transmiţând conducerii Exploatării Transport Autobuze din ITB observaţiile lui M. Cazachiu. În consecinţă, s-a acţionat pentru remedierea situaţiei. Li s-au aplicat diverse sancţiuni administrative şoferilor Ion Surugiu, Nicolae Ioniţă, Ion Drăghici, Ionel Necşulescu, Gheorghe Tudor, Dumitru Ciobanu şi Constantin Popa. Cazul a fost prelucrat cu întreg personalul de mişcare şi întreţinere şi s-au intensificat acţiunile de supraveghere şi control pe linia 139.
Eugen Eftimiu - Informaţia Bucureştiului, nr. 10.955 din 1989
Citește pe Antena3.ro