"Lucrările au fost reluate alaltăieri, 9 ianuarie. Restricţii de circulaţie vor fi introduse în 16 ianuarie, luni, şi ele vor fi menţinute până la 28 februarie, 1 martie. Ele vor fi simetrice cu restricţiile care au fost în luna decembrie, cu diferenţa ca acum e pe direcţia de ieşire, nu pe direcţia de intrare. Va fi blocat accesul pe şoseaua care iese din Bucureşti şi va fi permis transportul pe cele două linii de tramvai. Deci în intervalul 16 ianuarie - 1 martie. După care, 1 martie - va fi terminată bucata care trece peste şosea şi după aceea, lucrările viitoare nu vor afecta traficul. Va fi vorba de coborârea din pod, al patrulea sfert din tablierul metalic. De ce este nevoie de asta? Aşa a fost făcut proiectul tehnic în anii 2018 - 2019, fără picior de sprijin. Neavând picior de sprijin, tu trebuie să pui nişte picioare provizorii de sprijin, să sudezi şi să iei respectivele picioare de sprijin. Nu poţi altfel", a spus acesta.
Edilul general spune că acest pasaj nu va rezolva problema traficului în Capitală.
"Nu este lucrarea de investiţie favorită a mea din Bucureşti. Adică, ea va rezolva o intersecţie, nu va rezolva traficul. Noi, ca să rezolvăm traficul din Bucureşti, trebuie să ne uităm la soluţiile globale. Bineînţeles, e bun podul ăsta, dar trebuie să ne uităm la soluţiile globale. Mult mai bune vor fi reabilitările de linii de tramvai.
La Doamna Ghica a fost o aventură, adică o administraţie care avea conturile blocate s-a apucat să strice şi ce era acolo - adică vorbesc de bretelele laterale care făceau legătura - şi s-a trezit cu un proiect pentru care nu avea bani şi avea conturile blocate. Au fost trei licitaţii la care n-a venit nimeni, pentru tablierul metalic, pentru că nimeni nu mai avea încredere să lucreze cu primăria. Acum lucrarea este la Trustul de Clădiri Metropolitane. Pe partea de tablier metalic, ei au contractat la a patra licitaţie o firmă italiană care lucrează foarte bine. Până în momentul ăsta, pe tot ce înseamnă tablier metalic, graficul a fost respectat", a explicat Nicuşor Dan, care crede însă că lucrările vor fi terminate până la 1 septembrie 2023.
"Blocarea circulaţiei va fi lunea viitoare, 16 ianuarie, şi se va termina pe 1 martie. Deci tablierul metalic o să fie terminat în cursul lunii martie şi după aceea termenul pe care îl dă Trustul de Clădiri Metropolitane este vara asta. Eu cred că la 1 septembrie o să avem pasajul".