x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Locale Reclame cu versete biblice în Timișoara. Un proiect al bisericii s-ar putea extinde și în alte orașe

Reclame cu versete biblice în Timișoara. Un proiect al bisericii s-ar putea extinde și în alte orașe

de Redacția Jurnalul    |    27 Mai 2025   •   17:30
Reclame cu versete biblice în Timișoara. Un proiect al bisericii s-ar putea extinde și în alte orașe
Sursa foto: observatornews.ro.

Panouri LED din intersecțiile aglomerae și pe ecranele din mijloacele de transport în comun din Timișoara se po citi mesaje religioase. Acestea sunt distribuite de Arhiepiscopia Timișoarei.

Biserica vrea să se apropie de oameni si să își păstreze relevanța în era reţelelor sociale.

"Văzând câte şi mai câte informaţii sunt în lumea virtuală, am zis să îi facem loc şi lui Dumnezeu pe Internet şi în cetatea noastră. Atât de bucuros sunt când la semafor văd că se opreşte maşina şi cel puţin pentru cele 30 de secunde, cât dureaza un roşu la semafor, omul pleacă puţin din lumea trepidantă, şi într-o clipă se intalneşte cu cuvântul lui Dumnezeu" spune Mitropolitul Banatului, IPS Ioan Selejan.

Ce părere au locuitorii Timișoarei

Părerile timișorenilor despre afişajele bisericii sunt împărţite

"Este o formă de influenţare vizuală foarte importantă şi foarte actuală, având în vedere că religia are o istorie foarte mare, trebuie să fie adaptată şi în 2025” spune o persoană întrebată de părerea sa despre strategia de marketing pentru observatornews.ro.

“Este un lucru frumos pentru creșterea interioara a omului … Stând la roşu, la semafor, ai ocazia să urmăreşti”, este de părere altcineva.

"Nu ştiu ce să zic... mi se pare că parcă nu e locul lor aici. De ce? Pentru că sunt locuri unde putem să ne informăm şi să învăţăm despre toate aspectele astea, nu cred că se poate face publicitate” afirmă alt locuitor al orașului.

Ce spun sociologii

Pasajele biblice sunt alese și adaptate vizual de o echipă mixtă de teologi, artiști și specialiști în comunicare din cadrul eparhiei.

Sociologii spun că era cazul ca Biserica să îşi modernizeze metodele de comunicare.

"E un marketing de doamne ajută prin care Dumnezeu se arată tinerilor şi oamenilor, în chip abstract, evident, metaforic, şi încearcă să nu piardă această relaţie cu oamenii tineri, cu oamenii de mijloc, cu noile generaţii de cetăţeni” explică sociologul Adrian Marcu.

Este posibil ca proiectul să fie implementat şi în alte orașe din ţară.

×
Subiecte în articol: timisoara versete biblice