x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Observator 60.000 de euro: S-a desemnat Marele Premiu Reader’s Digest

60.000 de euro: S-a desemnat Marele Premiu Reader’s Digest

11 Ian 2010   •   00:00

Vineri, 8 ianuarie, la hotelul Intercontinental, a avut loc tragerea la sorţi a câştigătorilor celui de al Şaselea Concurs Reader's Digest România. Editura a acordat 204 premii în valoare totală de 83.000 euro.

Marele Premiu de 60.000 de euro a fost câştigat de Anica Albert din localitatea Braniştea, judeţul Bistriţa-Năsăud. Aceasta a primit şi un Bonus de 3000 de euro, pentru că a răspuns în termen de 14 zile ofertei Editurii. Contactată telefonic în direct de la eveniment, câştigătoarea a fost extrem de emoţionată şi, evident, bucuroasă că a început anul cu aşa o veste bună. Emoţiile câştigătoarei s-au dublat când a aflat chiar de la Andreea Marin-Bănică că va fi invitată la Bucureşti unde va lua masa cu vedeta, membru de onoare al Comisiei de Tragere la Sorţi, şi cu Irina Popa, manager al Concursului Reader's Digest.  

Un alt premiu valoros care s-a acordat vineri, în afara concursului, este Premiul pentru Răspuns Rapid, destinat exclusiv clienţilor Reader's Digest care au comandat produsul în 7 zile de la primirea ofertei. Premiul pentru Răspuns Rapid de 25.000 de euro i-a revenit Veronicăi Guleş din Timişoara.  

Editura Reader's Digest editează, produce şi vinde cărţi, reviste, CD-uri şi DVD-uri în sistem de marketing direct, model care se diferenţiază de cel al tuturor editurilor locale de pe piaţă. Editura organizează de-a lungul anului mai multe campanii de marketing direct în care clientului îi sunt prezentate diverse oferte şi posibilitatea de a intra în concursul anual Reader's Digest. Produsele Reader's se pot comanda prin poştă, telefon sau pe internet. Avantajele majore sunt că oamenii pot comanda de acasă, fără a mai fi nevoiţi să se deplaseze la magazin, şi că pot plăti produsele în rate. Din 2004 şi până acum, Reader's Digest România a acordat clienţilor săi peste 750 de premii în valoare totală de 600.000 de euro. Aceste premii sunt menite să răsplătească interesul clienţilor pentru produsele editurii.

×
Subiecte în articol: mass-media