x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Observator A crescut într-un an cât alţii în şapte

A crescut într-un an cât alţii în şapte

18 Sep 2009   •   00:00
A crescut într-un an cât alţii în şapte

În anul 2007, Antena 2 se afla pe locul 29 în ierarhia canalelor tv de pe piaţă, cu un rtg mediu de 0,1% şi o cotă de piaţă de 0,5%, pe targetul 18+Urban. În 2009, Antena 2 a ajuns în primele 20 de canale tv, mai precis pe locul 16, Antena 2 triplându-şi practic audienţa.



La doar doi ani şi cinci luni de la lansare, Antena 2 urcă vertiginos spre prima jumătate a topurilor televiziunilor din România: dacă la sfârşitul lui 2007, postul condus de Mihai Gâdea era pe locul 29, cu o cotă de piaţă de 0,5%, în 2009, Antena 2 este pe locul al 16-lea, triplându-şi practic audienţa, ajungând la o cotă de piaţă de 1,3%. Printre cele mai spectaculoase ascensiuni de audienţă ale emisiunilor se numără "Agentul Vip", show-ul lui Cristi Brancu, care de la o cotă de piaţă de 0,3 % în 2007 a ajuns, în acest an, la 2,6%. "Agentul VIP", emisiune care poate fi urmărită în fiecare seară, de luni până vineri, de la ora 22:00, a avut o creştere de 267%, la nivelul targetului format din telespectatori cu vârste mai mari de 18 ani, care provin din mediul urban.

Pe locul al doilea în topul ascensiunii de rating se află "Conferinţa de presă", emisiunea Dianei Munteanu-Niculescu, al cărei rating a crescut cu 200%, comparativ cu 2007. Victor Ciutacu, care spune, în fiecare seară, la Antena 2, "Vorbe grele", se află pe locul al treilea în top, rating-ul talk-show-ului său având o creştere de 150%. (Sursa: GFK Romania; Target: 18+ Urban)

×
Subiecte în articol: mass-media