x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Observator Antena 3, lider de audienţă la desemnarea premierului

Antena 3, lider de audienţă la desemnarea premierului

17 Oct 2009   •   00:00

Postul de televiziune Antena 3 a fost din nou liderul televiziunilor informative în ziua desemnării premierului României de instituţia prezidenţială.



Astfel, în cadrul publicului din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani (considerat atractiv comercial), Antena 3 a obţinut joi, 15 octombrie, o cotă de piaţă de 5,7 %, depăşindu-şi din nou principalul concurent Realitatea TV, care a realizat o medie de doar 3,9%. Şi în intervalul orar de maximă audienţă pentru posturile de ştiri, 20:00-24:00, Antena 3 a fost lider detaşat cu o medie de 5,7%, faţă de 3,2% cât a obţinut Realitatea TV.

Pe durata întregii zile, Antena 3 a acoperit subiectul desemnării prin ştiri şi ediţii speciale realizate de Alina Petrescu şi Andrei Badin, Mihaela Bârzilă, Moise Guran, Dana Grecu şi Radu Tudor.

EMISIUNI
La succesul de audienţă al postului Antena 3 au contribuit în mod special emisiunile din prime time, Ştirea Zilei cu Gabriela Vrînceanu Firea, care i-a avut invitaţi pe primul-ministru desemnat Lucian Croitoru şi pe primul-ministru propus de majoritatea parlamentară Klaus Johannis, cât şi emisiunea Sinteza Zilei cu Mihai Gâdea în care au fost invitaţi să-şi exprime punctele de vedere principalii lideri politici ai partidelor din România: Ion Iliescu, Crin Antonescu şi Hunor Kelemen. Ambele emisiuni, împreună cu Ştirile de la ora 21:00, au fost liderii emisiunilor informative, depăşindu-şi net concurenţa.

La nivelul întregului public din mediul urban, Antena 3 s-a situat la data de 15 octombrie pe locul 3 în topul televiziunilor din România, cu o medie de rating de 1,6% şi o cotă de piaţă de 8,5%. Pe primele poziţii s-au situat Pro TV, cu un rating mediu de 2,8% şi cotă de piaţă 15,4% şi Antena 1, cu medii de 1,9% rating şi 10,5% market share. Realitatea TV s-a situat pe locul 4, cu un rating de 1,5% şi o cotă de piaţă de 8,5%.

×
Subiecte în articol: mass-media