x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Observator Audienţă RRA: Poziţii fruntaşe

Audienţă RRA: Poziţii fruntaşe

23 Sep 2009   •   00:00

Rezultatele Studiului de Audienţă Radio, realizat în perioada 4 aprilie-16 august 2009 la nivelul întregului public urban, demonstrează că Radio România îşi păstrează poziţiile fruntaşe pe care s-a situat în ultimii ani în preferinţele ascultătorilor.



Fără îndoială, această performanţă se datorează faptului că jurnaliştii radioului public respectă identitatea pe care şi-au asumat-o, viziunea, misiunea, valorile şi principiile la care au aderat, precum şi opţiunea strategică de a oferi publicului un radio de calitate, de cu totul altă natură decât producţiile comerciale pe care le generează concurenţa
dintre posturile private, arată un comunicat RRA.

Ca şi până acum, Radio România Actualităţi are cea mai mare cotă de piaţă în Bucureşti (15,7%), fiind urmat de Radio ZU (15,2%) şi Radio 21 (11,7%). Comparativ cu perioada similară de anul trecut, Antena Satelor şi-a majorat cota de piaţă de la 3,7% la 5,2%, în timp ce Radio România Cultural şi-a menţinut audienţa aproximativ la acelaşi nivel. În Bucureşti, cota de piaţă cumulată a radioului public atinge 22,1%.

La nivelul întregului public urban, cu o cotă de piaţă de 15,1%, Radio România Actualităţi împarte practic poziţia de lider în preferinţele ascultătorilor cu Europa FM (15,2%). Radio România Regional îşi menţine cota sa semnificativă de audienţă (7,9%), la fel ca şi Antena Satelor (3,1%), în timp ce Radio România Cultural a crescut uşor până la 0,7%. La nivelul întregului public urban, cota de piaţă cumulată a radioului public a fost de 26,8%.

×
Subiecte în articol: mass-media