Antena 2 urcă vertiginos în topul audienţelor din prime-time realizate de televiziuni în luna septembrie, situându-se, din punct de vedere al cotei de piaţă, la egalitate cu posturi cu vechime în peisajul media, cum ar fi TVR 2 sau B1 TV.
În comparaţie cu luna august, Antena 2 are 15.000 de telespectatori în plus, în intervalul orar cel mai preţuit de publicitari, 19:00-23:00. TVR 2, de altfel, a înregistrat o scădere de rating semnificativă în prima lună de toamnă a anului 2009. De asemenea, Antena 3 a avut un salt semnificativ de audienţă, atât în prime-time, cât şi pe intervalul întregii zile. Între 19:00 şi 23:00, postul de ştiri a câştigat, în medie, 27.000 de telespectatori, în timp ce, conform măsurătorilor efectuate întreaga zi, programele Antenei 3 au un public mai numeros cu 8.000 de români, depăşind postul generalist Prima TV în acest clasament general. Postul concurent al Antenei 3, Realitatea TV, este în scădere de audienţă, având cu 10.000 de telespectatori mai puţin în comparaţie cu luna august (Target: All Urban).
PERFORMANŢE
Comparativ cu luna septembrie a anului trecut, Antena 2 înregistrează o creştere de audienţă la nivelul publicului cu vârste mai mari de 18 ani, atât în prime-time, cât şi pe intervalul întregii zile. "Vorbe grele", talk-show-ul realizat şi prezentat de Victor Ciutacu (foto), a înregistrat cel mai important salt, de 40% în plus la cota de piaţă. Cristi Brancu, performerul de audienţă al postului condus de Mihai Gâdea, urcă de la o cotă de piaţă de 2,6 %, în septembrie 2008, la 3,0% în 2009. Show-ul de la Antena 2, "Răi, da' buni", saltă de la 1,8% la 2,3% share, în timp ce show-ul săptămânal al Dianei Munteanu, "Conferinţa de presă", vine puternic din urmă, cu o creştere de 23 %, comparativ cu septembrie anul trecut.
Sursa: GFK ROMÂNIA