x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Observator Audienţe-record la Antena 2 şi Antena 3

Audienţe-record la Antena 2 şi Antena 3

05 Oct 2009   •   00:00

Antena 2 urcă vertiginos în topul audienţelor din prime-ti­me realizate de televiziuni în luna septembrie, situându-se, din punct de vedere al cotei de piaţă, la egalitate cu posturi cu vechime în peisajul media, cum ar fi TVR 2 sau B1 TV.

În comparaţie cu luna august, Antena 2 are 15.000 de telespectatori în plus, în intervalul orar cel mai preţuit de publi­citari, 19:00-23:00. TVR 2, de altfel, a înregistrat o scădere de rating semnificativă în prima lună de toamnă a anului 2009. De asemenea, Antena 3 a avut un salt semnificativ de audienţă, atât în prime-time, cât şi pe intervalul întregii zile. Între 19:00 şi 23:00, postul de ştiri a câştigat, în medie, 27.000 de telespectatori, în timp ce, conform măsurătorilor efectuate întreaga zi, programele Antenei 3 au un public mai nu­me­ros cu 8.000 de români, depăşind postul generalist Pri­ma TV în acest clasament ge­neral. Postul concurent al An­te­nei 3, Realitatea TV, este în scădere de audienţă, având cu 10.000 de telespectatori mai puţin în comparaţie cu luna august (Target: All Urban).

PERFORMANŢE
Comparativ cu luna septembrie a anului trecut, Antena 2 înregistrează o creştere de audienţă la nivelul publicului cu vârste mai mari de 18 ani, atât în prime-time, cât şi pe intervalul întregii zile. "Vorbe grele", talk-show-ul realizat şi pre­zen­tat de Victor Ciutacu (foto), a înregistrat cel mai important salt, de 40% în plus la cota de piaţă. Cristi Brancu, performerul de audienţă al postului condus de Mihai Gâdea, urcă de la o cotă de piaţă de 2,6 %, în septembrie 2008, la 3,0% în 2009. Show-ul de la Antena 2, "Răi, da' buni", saltă de la 1,8% la 2,3% share, în timp ce show-ul săptămânal al Dianei Munteanu, "Conferinţa de presă", vine puternic din urmă, cu o creştere de 23 %, comparativ cu septembrie anul trecut.
Sursa: GFK ROMÂNIA

×
Subiecte în articol: mass-media