x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Observator Bătălia audienţelor: Antena 3 a umplut realitatea de respect

Bătălia audienţelor: Antena 3 a umplut realitatea de respect

14 Oct 2009   •   00:00

Postul de televiziune Antena3 a fost liderul televiziunilor informative in ziua dezbaterii motiunii de cenzura.



Astfel, in cadrul publicului din mediul urban cu varste cuprinse intre 18-49 de ani ( considerat atractiv dpdv comercial), Antena3 a obtinut marti, 13 octombrie, o cota de piata de 6,4% depasindu-si principalul concurent Realitatea TV, care a realizat o medie de 5.9%. De altfel, si in intervalul orar de maxima audienta pentru posturile de stiri, 20.00-24.00, Antena3 a fost lider detasat cu o medie de 5.3 % fata de 4.2% cat a obtinut Realitatea Tv.

Pe langa jurnalele de stiri si Editiile Speciale realizate de Dana Grecu si Mihaela Birzila, care au acoperit subiectul motiunii de cenzura, la succesul de audienta al Antena3 au contribuit si emisiunile consacrate din Prime Time, Stirea Zilei cu Gabriela Vranceanu Firea, Sinteza Zilei cu Mihai Gadea si In Gura presei cu Mircea Badea.

La nivelul intregului public din mediul urban, Antena3 s-a situat pe locul 3 in topul televiziunilor din Romania, cu o medie de rating de 1.7 % si o cota de piata de 8.8%. Lider de piata pentru acest target a fost Pro tv cu un rating mediu al zilei  de 3.2% si o cota de piata 16.1%, conform institutului de masurare a audientei GFK Romania.

Audientele obtinute de Antena3 in ziua dezbaterii motiunii de cenzura si a retragerii increderii de catre Parlament guvernului condus de Emil Boc demonstreaza, o data in plus, ca publicul cel mai atractiv din punct de vedere commercial prefera sa se informeze de la postul nostru de televiziune.

×
Subiecte în articol: mass-media