Cu ocazia Black Friday, platforma de marketing afiliat Profitshare a adus magazinelor online pe care le deservește mai mult de 25.000 de comenzi
în valoare totală de peste 15 milioane de lei. Profitshare a avut o cota de piață de peste 65% din marketingul afiliat în Black Friday.
BLACK FRIDAY 2013. Patru zile de reduceri la FunDeal.ro
De Black Friday, cele 34 de magazine online afiliate la platforma Profitshare au înregistrat un nivel record al rezultatelor generate prin intermediul marketingului afiliat: din peste 1,3 milioane de click-uri au fost livrate peste 25.000 de comenzi în valoare de 15 milioane de lei.
Pregateste-te de BLACK FRIDAY! Carti la MEGA-reducere. 28 - 29 noiembrie Numai pe shop.jurnalul.ro
Cele mai vândute produse de Black Friday au fost cele din categoriile: IT&C (laptopuri, tablete, electrocasnice), modă (îmbrăcăminte, lenjerie ş încălțăminte), cărți, îngrijire personală si produse pentru copii. Cea mai mare comandă realizată pe 22 noiembrie prin intermediul Profitshare a fost în valoare de 27.499 lei.
BLACK FRIDAY 2013: Domo, emag.ro, evomag.ro şi F64, vânzări de peste 80 milioane lei în primele 12 ore ale campaniei
"Această tehnologie a fost dezvoltată în ultimii 4 ani şi a reprezentat unul dintre principalele motoare de creştere a eMAG, declară Marius Pahomi, Director General Conversion Marketing.
BLACK FRIDAY 2013. Vinerea Neagră, sub lupa Protecției consumatorilor: ATENȚIE la "chilipirurile" oferite pe site-uri!
“Platforma Profitshare a generat până în prezent vânzări de aproape 260 de milioane de lei. Estimăm că până la finalul anului vom colabora cu peste 100 de magazine online“, spune Marius Pahomi.
BLACK FRIDAY 2013. eMag vinde AUTOTURISME de Black Friday! Ce mărci puteți cumpăra